دکتر کتابی: توسعه علمی و افتخارات دانشگاه کاشان مرهون مشارکت همه کارکنان این دانشگاه است

۲۰ اسفند ۱۳۹۲ | ۱۸:۱۱ کد : ۲۹۹۹ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۹۷۶
رئیس پیشین دانشگاه کاشان گفت: توسعه علمی، آموزشی کمک آموزشی و موفقیت ها و افتخارات این دانشگاه در تمامی زمینه ها مرهون مشارکت و همدلی همه کارکنان این دانشگاه است.
 

رئیس پیشین دانشگاه کاشان گفت: توسعه علمی، آموزشی کمک آموزشی و موفقیت ها و افتخارات این دانشگاه در تمامی زمینه ها مرهون مشارکت و همدلی همه کارکنان این دانشگاه است.

دکتر عباس کتابی در مراسم تودیع و معارفه رئیس جدید دانشگاه کاشان با ارائه گزارشی از عملکرد فعالیت  30 ماهه اش،  خدمت در نظام جمهوری اسلامی را افتخار دانست و اظهار داشت: دانشگاه کاشان از حیث نیروی انسانی و اعضای هیات علمی کم نظیر است.

وی همدلی را رمز موفقیت در کارها دانست و افزود: با همدلی و اتحاد می توان شکوفایی تمدن نوین اسلامی را شاهد باشیم.


 

وی به رشد دانشجویان دوره تحصیلات تکمیلی در این دانشگاه اشاره کرد و افزود: دانشجویان دوره دکترا از  27 دانشجوی سال 86 به 450 دانشجو  و کارشناسی ارشد از 409 دانشجو به دو هزار 100 نفر در سال جاری رسیده است.

وی خاطر نشان کرد: تعداد رشته های تحصیلی دوره دکترا از شش رشته در سال 86 به 38 رشته دکترا ارتقاء یافته است.

وی به روند رو به رشد فضاهای آموزشی در این دانشگاه اشاره کرد و افزود: در حال حاضر 36 هزار متر مربع فضای آموزشی و کمک آموزشی در این دانشگاه در حال ساخت است که 16 هزار و 600 متر مربع از این فضاها از محل اعتبارات ملی و بقیه از محل مشارکت های خیرین در حال ساخت است.

وی به کسب رتبه پنجم رشته شیمی این دانشگاه بر اساس نظام رتبه بندی  QS اشاره کرد و افزود: این دانشگاه همچنین از بین دانشگاههای جامع وزارت علوم امسال رتبه 17 را کسب کرده است.

دکتر کتابی به تدوین سند چشم انداز این دانشگاه در سال 87 اشاره کرد و افزود: برای تحقق یافتن به اهداف این سند و اینکه دانشگاه کاشان بایستی در ردیف پنج دانشگاه برتر قرار گیرد مشارکت و همفکری همه کارکنان این دانشگاه را می طلبد.

 

 

نظر شما :