کسب اعتبار علمی- پژوهشی نشریه سنجش و ایمنی پرتو دانشگاه کاشان

۰۵ اسفند ۱۳۹۲ | ۱۸:۵۰ کد : ۲۹۶۳ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۶۶۲
رئیس پژوهشکده علوم و فناوری نانو دانشگاه کاشان گفت: نشریه سنجش و ایمنی پرتو وابسته به انجمن حفاظت در برابر اشعه ایران اعتبار علمی- پژوهشی را کسب کرد.
 رئیس پژوهشکده علوم و فناوری نانو دانشگاه کاشان گفت: نشریه سنجش و ایمنی پرتو وابسته به انجمن حفاظت در برابر اشعه ایران اعتبار علمی- پژوهشی را کسب کرد.

دکتر مصطفی زاهدی فر اظهار داشت: این مجله در جلسه کمیسیون بررسی نشریات علمی کشور در دوم بهمن ماه سال جاری مطرح و با اعطای اعتبار علمی- پژوهشی این نشریه موافقت شده است.

وی خاطر نشان کرد: انجمن حفاظت در برابر اشعه ایران با همکاری دانشگاه کاشان این مجله را چاپ و منتشر می نماید.


 

 وی انتشار مقاله های علمی پژوهشی و عرضه نتایج تحقیقات آن، کمک به ارتقای سطح پژوهش و نهادینه کردن پژوهش در زمینه کاربرد و حفاظت در برابر اشعه، افزایش توان و اطلاعات علمی و کاربردی در زمینه کاربرد و حفاظت در برابر اشعه، ایجاد بسترمناسب جهت برقراری ارتباط میان پژوهشگران و مراکز علمی، پژوهشی و صنعتی را از جمله اهداف این نشریه بیان کرد.

وی خاطر نشان کرد: ارائه ایده های نو به منظور رفع نیازهای علمی و تحقیقاتی کشور در زمینه کاربرد و حفاظت در برابر اشعه، بهره گیری از پیشرفتهای نوین علمی و تحقیقاتی به منظور ارتقاء سطح علمی در زمینه کاربرد و حفاظت در برابر اشعه در کشور و اطلاع رسانی در زمینه های پژوهشی- تخصصی حفاظت در برابر اشعه و کمک به جلوگیری از فعالیتهای مشابه در کشور از دیگر اهداف این نشریه علمی پژوهشی است.

 مدیر مسئولی این نشریه را  دکتر احمد رمضانی مقدم و سردبیری آقای دکتر مصطفی زاهدی فر بر عهده دارند.

 

 

نظر شما :