ششمین یادواره شهدای دانشجو دانشگاه کاشان برگزار شد

۰۵ اسفند ۱۳۹۲ | ۱۳:۵۱ کد : ۲۹۶۱ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۷۹۴
ششمین یادواره شهدای دانشجوی دانشگاه کاشان همزمان با چهارمین سالگرد تدفین شهدای گمنام به همت امور شاهد و ایثارگر این دانشگاه برگزار شد.
 

ششمین یادواره شهدای دانشجوی دانشگاه کاشان همزمان با چهارمین سالگرد تدفین شهدای گمنام به همت امور شاهد و ایثارگر این دانشگاه  برگزار شد.

رئیس دانشگاه کاشان، هدف از برگزاری این یادواره را پاسداشت یاد و خاطره شهدا و تجلیل و تکریم از خانواده های شهدا ذکر کرد و گفت: توسعه و پیشرفت کشور حاصل خون بابرکت شهدا و رسالت بزرگ ما ادامه راه پربار آنان است.

دکتر عباس کتابی، شهدا را امامزادگان عشق بیان کرد و افزود: یکی از درس هایی که از شهدا می توانیم یاد بگیریم ولایتمداری است.

وی خاطر نشان کرد: شهدا با تاسی از راه امام حسین (ع) در راه احیای دین، از جان خود گذشتند بنابراین همه باید پاسدار خون این عزیزان و ادامه دهنده راه آنان باشیم.

وی اظهار داشت: رمز پیروزی و تداوم انقلاب اسلامی وجود رهبری و ولایت پذیری جوانان کشورمان است.

وی با بیان اینکه اکنون جنگ در عرصه های مختلف سیاسی، اقتصادی و فرهنگی وجود دارد افزود: نیاز است که خود را به ابزار روحیه اعتماد به نفس مسلح کنیم تا در برابر این جنگها پیروز شویم.

رئیس دانشگاه کاشان، روحیه خودباوری را رمز پیروزی رزمندگان در دوران دفاع مقدس ذکر کرد و گفت: جوانان ما در مقابل تمام امکانات و تجهیزات پیشرفته نظامی دشمن بعثی توانستند تنها با روحیه اعتماد به نفس و خودباوری در این جنگ پیروز شوند.

دکتر کتابی، با بیان ابنکه یکی از اهداف دشمن سست کردن و تخریب روحیه جونان است خاطر نشان کرد: اگر از ظرفیت های انسانی به خوبی استفاده کنیم و روحیه اعتماد به نفس و ولایت مداری را در بین جوانان ارتقاء دهیم، می توانیم در برابر انواع تهاجمات، تهدیدها و تحریم های دشمنان پیروز شویم.

این مراسم با مجری گری مهدی آقا بیگی و مداحی حاج صادق آهنگران همراه بود.
 

در پایان این مراسم به قید قرعه به 30 نفر از دانشجویان  و به خانواده های شهدا به همت امور شاهد و ایثارگر دانشگاه کاشان به قید قرعه کمک هزینه سفر مشهد مقدس اهدا شد.  

 

نظر شما :