اردوی فرهنگی زیارتی مشهد مقدس دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه کاشان برگزار شد

۱۹ بهمن ۱۳۹۲ | ۱۵:۰۵ کد : ۲۹۴۴ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۸۵۹
مدیر امور دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه کاشان گفت: جمعی از دانشجویان دختر شاهد و ایثارگر این دانشگاه در قالب یک کاروان زیارتی، عازم مشهد مقدس شدند.
 

مدیر امور دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه کاشان گفت: جمعی از دانشجویان دختر شاهد و ایثارگر این دانشگاه در قالب یک کاروان زیارتی، عازم مشهد مقدس شدند.

حجت الاسلام شیخ زاده اظهار داشت: در این اردو که از هفتم تا دوازدهم بهمن ماه جاری ادامه داشت دانشجویان در برنامه های مختلف علمی، فرهنگی و زیارتی این اردو شرکت کردند.

وی زیارت بارگاه ملکوتی حضرت ثامن الحجج(ع) از برنامه های اصلی این اردوی فرهنگی سیاحتی بود و دانشجویان ضمن بهره گیری معنوی از این سفر در کلاسهای فرهنگی و مشاوره نیز شرکت داشتند.
 


حجت الاسلام شیخ زاده، بازدید از نمایشگاه عالم برزخ و موزه نادری، برگزاری دعای کمیل و سخنرانی را از جمله برنامه های این اردو ذکر کرد و افزود: در کنار برنامه های زیارتی، نشست های فرهنگی و مشاوره نیز برای دانشجویان برگزار گردید.

مدیر امور دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه کاشان هدف از برگزاری این اردوی زیارتی را ارتقاء  روحیه معنوی، نشاط و شادابی و استفاده از فضای معنوی بارگاه ملکوتی امام رضا (ع)، انس بیشتر با فعالیتهای مذهبی و فرهنگی و ایجاد روحیه همکاری و تعامل بیشتر بین دانشجویان شاهد و ایثارگر عنوان کرد.

 

نظر شما :