تامین کادر سرایداری خوابگاه خواهران در دانشگاه کاشان

۱۷ مرداد ۱۳۸۶ | ۱۳:۳۹ کد : ۲۹۴ اطلاعیه ها
تعداد بازدید:۲۲۹۲
دانشگاه کاشان در نظر دارد به منظور تامین کادر سرایداری خوابگاه خواهران «شیما» واقع در خیابان امیر کبیر ابتدای مسیر فین بزرگ از همکاری یک نفر با شرایط زیر استفاده نماید: تاهل دارابودن مدرک تحصیلی سوم راهنمایی یا بالاتر از آن دارا بودن سلامت و توانایی لازم برای حفاظت از مجموعه. وظایف مربوط به حفاظت فیزیکی و نگهداری ساختمان، موارد تاسیساتی، کنترل رفت و آمد ارباب رجوع و سایر امور محوله بر عهده سرایدار می باشد. در گزینش داوطلبان شرایط سنی و تعداد فرزندان خانواده موثر می باشد. مشروح وظایف در زمان مقتضی بصورت حضوری به اطلاع داوطلب سرایداری رسانده خواهد شدضمنا همکاران طرف قرارداد با دانشگاه با رعایت سایر شرایط در اولویت قرار دارند. از واجدین شرایط همکاری دعوت می شود تا ۲۲ مردادماه به اداره کارگزینی دانشگاه مراجعه نمایند. اداره کارگزینی

دانشگاه کاشان در نظر دارد به منظور تامین کادر سرایداری خوابگاه خواهران «شیما» واقع در خیابان امیر کبیر ابتدای مسیر فین بزرگ  از همکاری یک نفر با شرایط زیر استفاده نماید:

1- تاهل

2- دارابودن مدرک تحصیلی سوم راهنمایی یا بالاتر از آن

3- دارا بودن سلامت و توانایی لازم برای حفاظت از مجموعه.

4- وظایف مربوط به حفاظت فیزیکی و نگهداری ساختمان، موارد تاسیساتی، کنترل رفت و آمد ارباب رجوع و سایر امور محوله بر عهده سرایدار می باشد.

5- در گزینش داوطلبان شرایط سنی و تعداد فرزندان خانواده موثر می باشد.

6- مشروح وظایف در زمان مقتضی بصورت حضوری به اطلاع داوطلب سرایداری رسانده خواهد شد.

ضمنا همکاران طرف قرارداد با دانشگاه با رعایت سایر شرایط در اولویت قرار دارند.

از واجدین شرایط همکاری دعوت می شود تا 22 مردادماه به اداره کارگزینی دانشگاه مراجعه نمایند.

                                                                                اداره کارگزینی


( ۳ )

نظر شما :