راز ماندگاری انقلاب اسلامی ایران ریشه در قرآن و تاریخ تشیع دارد

۱۵ بهمن ۱۳۹۲ | ۱۴:۳۰ کد : ۲۹۳۹ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۷۴۵
مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه کاشان گفت: راز ماندگاری انقلاب اسلامی ایران ریشه در قرآن و تاریخ تشیع دارد.
 

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه کاشان گفت: راز ماندگاری انقلاب اسلامی ایران، ریشه در قرآن و تاریخ تشیع دارد.

حجت الاسلام والمسلمین عباس خادمیان در جمع دانشگاهیان در مسجد این دانشگاه، با  تبریک فرارسیدن ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی اظهار داشت: انقلاب ایران زمینه ساز ظهورحضرت مهدی (عج) است.

وی افزود:  در سراسر جهان و خاور میانه انقلاب های بسیاری اتفاق افتاده ولی همانطور که می دانیم هنوز هیچ کدام به ثمر ننشسته است و انقلاب اسلامی ایران نه تنها به پیروزی رسیده بلکه در سطح منطقه و بین الملل تأثیر زیادی هم داشته است .

حجت الاسلام خادمیان با بیان اینکه عوامل متعددی در پیروزی و تداوم انقلاب مؤثرند خاطر نشان کرد: وجود امام خمینی (ره) به عنوان رهبری عارف، فقیه،  فیلسوف ، عالم و سیاستمدار از مهمترین عوامل  نقش آفرین در پیروزی انقلاب بود.

وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب که تداوم انقلاب احتیاج به رشد و پیشرفت علمی دارد اظهار داشت: پیشرفت هایی که مثلا در نانو و پزشکی و  هسته ای و....امروزه شاهد آن هستیم همه به برکت انقلاب اسلامی است.

مسئول نهاد رهبری در دانشگاه گفت :  با توجه به روایات معصومین، ایرانی ها درآخر الزمان سبب اتفاقات مهمی خواهند شد و انقلابی برپا خواهند کرد که زمینه ساز ظهور حضرت مهدی (عج) می باشد.

خادمیان پیروزی و انقلاب را مرهون  معنویت ،خلوص ،عنایت الهی و خون شهدا دانست و افزود : نباید اجازه بدهیم رشد علمی که امروزه در دانشگاهها و مراکز تحقیقاتی شاهد آن هستیم خدای نکرده تضعیف و یا متوقف شود .

 

 

نظر شما :