امام جمعه موقت کاشان: تبیین دستاوردها و ماهیت انقلاب اسلامی برای نسل جوان ضروری است

۲۱ بهمن ۱۳۹۲ | ۱۴:۰۸ کد : ۲۹۱۸ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۷۸۹
امام جمعه موقت کاشان گفت: دستاوردها و برکات انقلاب اسلامی بایستی برای نسل جوان تبیین شود.
 

امام جمعه موقت کاشان گفت: دستاوردها و برکات انقلاب اسلامی بایستی برای نسل جوان تبیین شود.

حجت الاسلام علی احتشام در مراسم گرامیداشت دهه فجر در دانشگاه کاشان اظهار داشت: ماهیت آنچه را که قبل از انقلاب می گذشت باید در قالب فراورده های تصویری، بازی های رایانه ای، فیلم و انیمیشن برای نسل دوم و سوم ارائه شود.

وی عزت، سربلندی و استقلال طلبی را از مهمترین اصول و  دستاوردهای انقلاب اسلامی بیان کرد و افزود: انقلاب اسلامی لذت های انسانی را احیاء و روحیه استقلال طلبی را برای ملت ایران به ارمغان آورد.


 

وی خاطر نشان کرد: سربلندی، افتخار و عزت جمهوری اسلامی به برکت حرکت تاریخی امام راحل(ره) و رهبری مدبرانه مقام معظم رهبری است.

امام جمعه موقت کاشان با بیان اینکه هر چیزی که در فطرت و خلقت انسان آفریده شده با فعل و انفعالات اضطراری و یا اختیاری اثرات و نتایجی پیدا می کند افزود: انقلاب اسلامی ایران نیز دستاوردهای عظیمی برای ملت ایران به ارمغان آورده که باید قدردان آن باشیم و به نسل جوان انتقال دهیم.

وی به پیشرفت های علمی دانشمندان ایرانی در حوزه فناوری نانو و سلول های بنیادین در مقایسه با قبل از انقلاب اشاره کرد و گفت: متاسفانه در حوزه علوم انسانی تحولاتی صورت نگرفته و ضعف هایی وجود دارد که بایستی بازنگری شود.

حجت الاسلام احتشام،  حکومت دینی و مردم سالاری را از برکات انقلاب دانست و افزود: ایثار، مقاومت و ایستادگی ملت ایران رمز اقتدار نظام جمهوری اسلامی است.

وی حضور در راهپیمایی 22 بهمن را  نشان دهنده پیوند عمیق ملت با ارزشهای انقلاب بیان کرد و اظهار داشت: مردم بایستی با حضور باشکوه خود در راهپیمایی 22 بهمن، عظمت و عزت ملت ایران را در برابر استکبار نشان دهند.

 

 

نظر شما :