37 هزار مترمربع فضای کالبدی در دانشگاه کاشان در حال ساخت است

۰۹ بهمن ۱۳۹۲ | ۱۴:۲۹ کد : ۲۹۱۱ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۶۴۷
رئیس دانشگاه کاشان، از در حال ساخت 37 هزار متر مربع فضای کالبدی از محل اعتبارات ملی و خیرین در این دانشگاه خبر داد.
 

رئیس دانشگاه کاشان، از در حال ساخت بودن 37 هزار متر مربع فضای کالبدی از محل اعتبارات ملی و خیرین در این دانشگاه خبر داد.

دکتر عباس کتابی اظهار داشت: 17 هزار مترمربع از این فضاها، از محل اعتبارات ملی و نزدیک به 20 هزار متربع نیز از محل اعتبارات خیرین در این دانشگاه در دست اجراست.

وی خاطر نشان کرد: در سال جاری دو پروژه دانشکده نانو به مساحت چهار هزار و 500 متر مربع و خوابگاه  خیر ارجمند "علیرضا عصار کاشانی" به مساحت یک هزار و 100 مترمربع به بهره برداری رسید.

وی افزود: احداث دانشکده حقوق مهندس علی سعیدی به مساحت شش هزار و 500 متر مربع از جمله طرح های در دست اجراست که با پیشرفت 50 درصدی، مهر سال آینده به بهره برداری می رسد.

دکتر کتابی ساخت فاز 2 دانشکده مهندسی را از دیگر طرح ها ذکر کرد وگفت: این طرح نیز به مساحت پنج هزار و 500 مترمربع با کمک خیرین ارجمند "دکتر ساتر" و خانم " زهرا کتابچی" در حال ساخت است  که امید است تا مهر سال آینده مورد بهره برداری قرار گیرد.

وی خاطر نشان کرد: خوابگاه دانشجویی خیر دیگر دانشگاه "سرکار خانم شهین مسچی" و خوابگاه  خیر"سید محمد هاشمیان " هر  کدام به مساحت یک هزار و 100 متر مربع از دیگر طرح هاست که با بیش از 50 درصد پیشرفت فیزیکی مهر سال آینده به بهره برداری می رسد.

وی احداث دانشکده فرش و نساجی را از دیگر طرح های در حال اجرای این دانشگاه بیان کرد و افزود: این دانشکده نیز که به همت خیربزرگوار"خانم تفضلی" به مساحت سه هزار مترمربع طراحی شده که به زودی عملیات اجرایی آن شروع خواهد شد.

دکتر کتابی اظهار داشت: مرکز بهداشت و درمان دانشگاه نیز به مساحت یک هزار متر مربع با مشارکت خیر "خانم قنبری" ساخته خواهد شد که طراحی و مکان یابی آن انجام و عملیات اجرایی آن به زودی شروع می شود که امید است این طرح تا سال 94 مورد بهره برداری قرار گیرد.

رئیس دانشگاه کاشان، کتابخانه مرکزی و آمفی تئاتر را از دیگر طرح های ملی در دست اجرای این دانشگاه بیان کرد و گفت: این طرح ها با پیشرفت فیزیکی 50 درصد، تا بهمن سال 93 به بهره برداری می رسد.

وی تصریح کرد: از محل اعتبارات ملی پروژه های پژوهشکده انرژی به مساحت 4200 متر مربع و دانشکده معماری و هنر به مساحت شش هزار متر مربع در دست اجراست که سال آینده عملیات اجرایی آن شروع خواهد شد.

 

نظر شما :