آغاز ثبت نام بیست و نهمین دوره مسابقات قرآنی دانشجویان کشور در مرحله دانشگاهی

۰۹ بهمن ۱۳۹۲ | ۱۷:۴۶ کد : ۲۹۱۰ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۷۱۶
مدیر فرهنگی دانشگاه کاشان، از برگزاری بیست و نهمین دوره مسابقات قرآنی دانشجویان کشور در مرحله دانشگاهی نیمه دوم بهمن ماه خبر داد.
 

مدیر فرهنگی دانشگاه کاشان، از برگزاری بیست و نهمین دوره مسابقات قرآنی دانشجویان کشور در مرحله دانشگاهی نیمه دوم بهمن ماه خبر داد.

دکتر ذوقی اظهار داشت: این دوره از مسابقات در پنج بخش شامل شفاهی، کتبی، هنری، پژوهشی، ادبی برگزار می گردد.

وی، مهلت ثبت نام در بخشهای کتبی و شفاهی مرحله دانشگاهی را تا 23 بهمن ماه  و مهلت تحویل آثار بخش های پژوهشی، ادبی و هنری تا 28 بهمن ماه جاری ذکر کرد.

وی خاطر نشان کرد: علاقه مندان می توانند جهت ثبت نام به دفتر کانون قرآن و عترت واقع در خانه فرهنگ و یا اتاق  276(کارشناس کانونهای فرهنگی) مراجعه و یا با شماره های 5912943 و 5912944 تماس حاصل نمایند.

دکتر ذوقی افزود:  آزمون بخش های کتبی 27 بهمن  ساعت 13 در محل کلاسهای ساختمان مرحوم اسلامی برگزار می شود .

وی با اشاره به اینکه آزمون شفاهی خواهران  28بهمن  ساعت 19:30 در محل کلاس 14 برگزار می شود خاطر نشان کرد: آزمون شفاهی برادران نیز  28بهمن ماه جاری ساعت 19:30 در محل سالن کنفرانس ریاست واقع در طبقه دوم دانشکده علوم پایه برگزار می گردد.

 جهت دریافت آیین نامه مسابقات و منابع مسابقات در مرحله دانشگاهی اینجا کلیک کنید و جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت اداره فعالیتهای دینی و قرآنی به نشانی  quranmsrt.ir مراجعه فرمایید.

نظر شما :