15 میلیارد ریال میزان حجم قراردادهای طرح های کاربردی دانشگاه کاشان

۰۸ بهمن ۱۳۹۲ | ۱۷:۳۱ کد : ۲۹۰۹ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۷۴۶
رئیس دانشگاه کاشان گفت: 15 میلیارد ریال قرارداد طرح های کاربردی امسال با شرکت ها و موسسات منعقد شده است.
 

رئیس دانشگاه کاشان گفت: 15 میلیارد ریال قرارداد طرح های کاربردی امسال با شرکت ها و موسسات منعقد شده است.

دکتر عباس کتابی به روند رو به رشد طرح های کاربردی این دانشگاه اشاره کرد و افزود: میزان حجم قراردادهای طرح های کاربردی این دانشگاه  در سال 86 مبلغ دو میلیون و 500 میلیون ریال و در سال 89 پنج میلیون ریال بوده است.

وی طرح های کاربردی را در راستای توسعه اقتصادی حایز اهمیت دانست و اظهار داشت: این دانشگاه از پروژه های تحقیقاتی و طرح های پژوهشی کاربردی و شرکت های دانش بنیان حمایت ویژه می کند.

وی ارتباط هر چه بیشتر دانشگاه ها با صنعت را لازم دانست و افزود: برای ارتقاء کیفی هر چه بیشتر کالاها و محصولات، بایستی تولید بر مبنای علم و دانش باشد.

رئیس دانشگاه کاشان به فعالیت های پژوهشی این دانشگاه اشاره کرد و گفت: تعداد مقالات  ISI وISC اعضای هیات علمی این دانشگاه  از 80 مقاله سال 86 به 470 مقاله در سال 92 ارتقاء یافته است.

وی تعداد مجلات علمی پژوهشی این دانشگاه در سال جاری را 12 مجله ذکر کرد و افزود: امسال حدود 67 عنوان کتاب نیز از سوی انتشارات این دانشگاه به چاپ رسیده است.

رئیس دانشگاه کاشان، ثبت دو عنوان پتنت بین المللی از اعضای هیات علمی این دانشگاه را از دیگر افتخارات و دستاوردهای علمی پژوهشی بیان کرد و گفت: در این دانشگاه دو طرح کلان ملی نیز در دست اجراست.

 

نظر شما :