9 دی روز میثاق امت با ولایت بود

۱۱ دی ۱۳۹۲ | ۱۷:۵۴ کد : ۲۹۰۱ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۵۶۰
مراسم بزرگداشتی به مناسبت گرامیداشت سالروز نهم دی سال 88، از طرف بسیج کارکنان و با همکاری نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه کاشان در مسجد این دانشگاه برگزار شد.
 

مراسم بزرگداشتی به مناسبت گرامیداشت سالروز نهم دی سال 88، از طرف بسیج کارکنان و با همکاری نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه کاشان در مسجد این دانشگاه برگزار شد.

کارشناس مسائل سیاسی در این مراسم با گرامیداشت نهم دی و سالروز ایام شهادت امام حسن مجتبی(ع) و امام رضا(ع) و رحلت پیامبراکرم(ص) گفت: حماسه نهم دی سال 88، مظهر عاشورای حسینی بود و این حماسه، نقش تعیین کننده ای در بقای نظام جمهوری اسلامی داشت و به ناکامی توطئه های شوم دشمنان انقلاب منجر شد.

صنعتکار اظهار کرد: 9 دی ماه میثاق امت با ولایت است و این روز نمادی از آگاهی و بصیرت مردم ایران اسلامی است.


 

وی با بیان اینکه  ما از ابتدای صدر اسلام با یک جریان خودی وغیر خودی و به تعبیری جبهه حق و باطل مواجه بوده ایم  افزود: آنکه بیشترین ضربه را به ما وارد کرده در جبهه باطل، لایه نفاق بوده است.

وی تصریح کرد: ظاهر شکل گیری حوادث سال 88 اختلاف کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری بود ولی باطن یک برنامه ریزی طولانی برای از بین بردن انقلاب ونظام جمهوری اسلامی ایران بود.

صنعتکار تأکید کرد: در شرایط فتنه گون وغبار آلود انسان ها در انتخاب حق وباطل دچار مشکل می شوند وتنها انسان هایی نجات می یابند که ایمان راسخ داشته باشند.

کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه در طی 10 سال انقلاب با فتنه های متفاوتی نظیر  فتنه بنی صدر در دهه شصت، فتنه 18 تیر سال 78 و فتنه سال 88 روبرو بوده ایم خاطر نشان کرد: نهم دی ماه 1388 بی‌گمان یکی از ایام‌الله و یکی از روزهای فراموش‌ناشدنی در تاریخ معاصر ایران است که باید همواره در حافظه تاریخی و سیاسی ملت ما باقی بماند و چراغ راه آینده شود.

 

نظر شما :