اساتید مشاور در دانشکده های دانشگاه کاشان به مشکلات دانشجویان رسیدگی می کنند

۰۳ دی ۱۳۹۲ | ۱۴:۴۲ کد : ۲۸۹۱ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۶۵۰
معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه کاشان، از وجود استاد مشاور در دانشکده های این دانشگاه خبر داد.
 

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه کاشان، از وجود استاد مشاور در دانشکده های این دانشگاه خبر داد.

حجت الاسلام امامی افزود: استاد مشاور، در راستای هدایت هدفمند امور تحصیلی دانشجویان جهت رشد و شکوفایی هر چه بیشتر آنان با تبیین اهداف، وظایف و ساختار اجرایی مشخص به منظور پیشگری از فراهم کردن زمینه های ارتقاء علمی و رفع مشکلات آموزشی، پژوهشی، فردی، اجتماعی، عاطفی و رفاهی دانشجویان در مقاطع مختلف تحصیلی ایجاد شده است.

وی اظهار کرد: با این اقدام در هر دانشکده ای تا 5 استاد مشاور به انجام رسالت های مشاوره ای به دانشجویان خواهند پرداخت.

وی خاطر نشان کرد: استاد مشاور یکی از اعضای هیات علمی دانشگاه یا دانشکده است که مسئولیت هدایت تحصیلی و مشاوره ای به دانشجویان در مقاطع مختلف تحصیلی را در زمینه های آموزشی، پژوهشی و فردی بر عهده می گیرد.

به گفته وی، دانشجویانی که مشکلات و دغدغه های فکری، روحی و اجتماعی و در معرض آسیب های اجتماعی قرار دارند توسط استاد مشاور بررسی و در صورت نیاز به مراکز مشاوره ای دانشگاه ارجاع داده می شوند.

حجت الاسلام امامی اظهار داشت: هدایت، نظارت مستمر بر روند تحصیلی دانشجویان، شناسایی زمینه های آسیب پذیری و تلاش در جهت رفع آنها از جمله وظایف استاد مشاور می باشد.

معاون فرهنگی اجتماعی دانشگاه کاشان ابراز امیدواری کرد: تا با وجود استاد مشاور در دانشکده ها زمینه ارتقاء سطح علمی، فرهنگی و اجتماعی دانشجویان این دانشگاه فراهم گردد.

 

نظر شما :