با حکم رییس جمهور دکتر بهزاد سلطانی به عنوان عضو و رییس هیأت عامل صندوق نوآوری و شکوفایی منصوب شد

۳۰ آذر ۱۳۹۲ | ۱۴:۳۹ کد : ۲۸۸۶ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۲۰۴۱
رییس جمهور در حکمی دکتر بهزاد سلطانی عضو هیات علمی گروه مهندسی مکانیک دانشگاه کاشان را به عنوان عضو و رییس هیأت عامل صندوق نوآوری و شکوفایی منصوب کرد.
با حکم رییس جمهور دکتر بهزاد سلطانی به عنوان عضو و رییس هیأت عامل صندوق نوآوری و شکوفایی منصوب شد
 

رییس جمهور در حکمی دکتر بهزاد سلطانی عضو هیات علمی گروه مهندسی مکانیک دانشگاه کاشان  را به عنوان عضو و رییس هیأت عامل صندوق نوآوری و شکوفایی منصوب کرد.

  متن حکم حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

جناب آقای دکتر بهزاد سلطانی

در اجرای مواد (۱۰) و (۱۲) اساسنامه صندوق نوآوری و شکوفایی مصوب ۱۳۹۰.۶.۲۰ هیأت وزیران و براساس مصوبه مورخ ۱۳۹۲.۹.۱۳ هیأت امنای آن صندوق، با عنایت به سوابق و تجربیات ارزشمند جناب عالی، به موجب این حکم به عنوان «عضو و رییس هیأت عامل صندوق نوآوری و شکوفایی» منصوب می‌شوید.

لازم است با همکاری معاونت علمی و فناوری رییس جمهور، وزارتخانه‌های علوم، تحقیقات و فناوری، بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و سایر دستگاه‌های اجرایی ذیربط، نسبت به بهبود فرآیند تجاری سازی فناوری‌ها، ارتقای نظام مالی و توسعه فناوری و نوآوری، پیشبرد اقتصاد دانش بنیان، رشد و توانمندسازی بخش خصوصی و حمایت از شرکت‌های دانش بنیان اقدام شایسته بعمل آید.

توفیق شما را در انجام وظایف محوله با رعایت اصول قانون مداری، اعتدال‌گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید از خداوند متعال مسألت می‌نمایم.

حسن روحانی

رییس جمهور و رییس هیأت امنای صندوق نوآوری و شکوفایی

( ۲ )

نظر شما :