رئیس سازمان ورزش بسیج کشور: تیراندازی یکی از رشته های ورزشی کاربردی است

۱۹ آذر ۱۳۹۲ | ۱۵:۲۳ کد : ۲۸۷۲ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۶۹۸
رئیس سازمان ورزش بسیج کشور گفت: رشته تیراندازی یکی از رشته های ورزشی کاربردی و از رشته های پرمدال در مسابقات ورزشی است.
 

رئیس سازمان ورزش بسیج کشور گفت: رشته تیراندازی یکی از رشته های ورزشی کاربردی و از رشته های پرمدال  در مسابقات ورزشی است.

سردار کاظم یزدانی در مراسم کلنگ زنی باشگاه تیراندازی اهداف پروازی دانشگاه کاشان افزود: تیراندازی یکی از مهم ترین رشته هایی است که اسلام و رهبر معظم انقلاب تاکیدات زیادی به فراگیری این ورزش داشته اند.

وی باشگاه تیراندازی اهداف پروازی دانشگاه کاشان را، از نخستین باشگاه ها در سطح کشور دانست و ابراز امیدواری کرد: تا با راه اندازی این باشگاه ورزشی مسابقات ورزشی آسیایی سال 2015 که در ایران برگزار می شود، این دانشگاه بتواند در رشته تیراندازی میزبان این مسابقات باشد.


 

وی توجه به امر ورزش را حایز اهمیت دانست و افزود: امروز در دنیا، ورزش به عنوان صنعت سوم شناخته شده است و به لحاظ بعد اقتصادی به عنوان یک صنعت مورد توجه است.

وی خاطر نشان کرد: ورزش علاوه بر بعد اقتصادی در زمینه های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی جامعه نیز اهمیت خاصی دارد و باید همه مسئولان در توسعه ورزش تلاش کنند.

وی با اشاره به اینکه طبق بیانات رهبر معظم انقلاب تحصیل، تهذیب و ورزش از اصول اساسی و استراتژیک به شمار می رود افزود: این سه هدف استراتژیک و راهبردی با  انسجام، مودت و تعامل همه مدیران و مسئولان  تحقق می یابد و آینده کشور تضمین می شود.

رئیس دانشگاه کاشان نیز در این مراسم از اهداف ایجاد باشگاه تیراندازی را ایجاد روحیه نشاط و شادابی در بین اساتید و دانشجویان ذکر کرد و گفت: ورزش یکی از عومل مهم در توسعه علمی است.

دکتر عباس کتابی، یکی از ضعف های مجموعه شهرستان را محدود بودن فضای کالبدی ورزش دانست و افزود: با تلاش و پیگری های دانشگاه و با همکاری سازمان بسیج کشور، مجوز ایجاد این باشگاه صادر و این مجموعه ورزشی در حد استاندارد طراحی شده است که امید است با راه اندازی این مجموعه  علاقمندان این رشته بتوانند از آن بهره کافی ببرند.
 

نظر شما :