تشکیل شورای فرهنگی در دانشکده های دانشگاه

۰۵ آذر ۱۳۹۲ | ۱۵:۲۴ کد : ۲۸۵۴ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۶۷۵
معاونت فرهنگی دانشگاه کاشان از تشکیل شورای فرهنگی در دانشکده های این دانشگاه خبر داد.
 

معاونت فرهنگی دانشگاه کاشان از تشکیل شورای فرهنگی در دانشکده های این دانشگاه خبر داد.

حجت الاسلام دکتر امامی، با اشاره به ابلاغ نقشه فرهنگی کشور توسط شوری عالی انقلاب فرهنگی به دانشگاه ها و تاکیدات مقام معظم رهبری بر نقش تاثیر گذار و موثری که اساتید در مسائل فرهنگی و شاگرد پروری دارند،  افزود: شورای فرهنگی در تمام دانشکده های این دانشگاه تشکیل شده است.

وی اظهار داشت: هویت فرهنگی استاد، هویتی است تفکیک ناپذیر از شخصیت استاد و ما به عنوان یک مدیر فرهنگی بایستی جایگاه اساتید را جایگاه ویژه ببینیم.

حجت الاسلام امامی خاطر نشان کرد: استاد باید مبلغ باشد و تولیدات و ایده های فرهنگی از طریق استاد تدوین و برنامه ریزی شود.

 

وی افزود: در همه زمینه ها حتی در بحث های تربیتی، آموزشی، مشاوره ای و حل معضلات فرهنگی دانشگاه، اساتید اگر مولد باشند و ایده پردازی و سیاست گذاری کنند نتایج بهتری را شاهد خواهیم بود.

وی به تدوین آئین نامه شورای فرهنگی دانشکده ها اشاره کرد و اظهار داشت: بعد از مشورت و رایزنی هایی که با اساتید داشتیم این آئین نامه را در شورای دانشگاه به تصویب رساندیم و امروز شاهد این هستیم که در دانشگاه و در دانشکده ها، شورای فرهنگی مرکب از اساتید داریم.

وی تعداد اعضای هر شورای فرهنگی در دانشکده ها را 5 نفر ذکر کرد و افزود: رئیس دانشکده به عنوان رئیس شورای فرهنگی و چهار نفر از اساتید دانشکده نیز به عنوان اعضاء و یک نفر از این اعضاء به عنوان دبیر شورا می باشند.

معاونت فرهنگی دانشگاه ابراز امیدواری کرد: تا مصوبات و تولیدات این شوراها،  خروجی های بسیار خوبی در جهت توسعه فرهنگ و حاکمیت ارزشها، اخلاق، معنویت، صمیمیت، صداقت داشته باشد.

 

نظر شما :