تجلیل از کتابداران و کتابخوانان برتر دانشکده علوم انسانی

۲۸ آبان ۱۳۹۲ | ۱۳:۳۷ کد : ۲۸۴۱ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۱۳۹۶
به مناسبت فرا رسیدن هفته کتاب از کتابداران، کتابخوانان برتر و دانشجویان همیار در کتابخانه دانشکده های علوم انسانی – ادبیات و زبان های خارجی تجلیل شد.
 

به مناسبت فرا رسیدن هفته کتاب از کتابداران، کتابخوانان برتر و دانشجویان همیار در کتابخانه دانشکده های علوم انسانی – ادبیات و زبان های خارجی تجلیل شد.

مسئول کتابخانه دانشکده های علوم انسانی - ادبیات و زبان های خارجی در این مراسم، با اشاره به جایگاه و اهمیت کتابخانه در ارتقاء سطح کمی و کیفی آموزش و پژوهش در دانشگاه ها، از کتابداران با عنوان مروجان فرهنگ مطالعه در همه عرصه های علمی و تحقیقاتی نام برد.

 ناصر خدمتکار با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب مبنی بر"کتابداران همان مشاوران امین هستند" مهمترین رسالت و دغدغه کتابداران را مشاوره در باب نهضت مطالعه مفید در تمامی سطوح جامعه برشمرد.

وی، تعداد اعضای این کتابخانه را بیش از پنج هزار نفر ذکر کرد و افزود: در این کتابخانه بیش از 165 هزار و 500 جلد کتاب به زبانهای فارسی، عربی، لاتین و بیش از 500 عنوان نشریات فارسی وجود دارد.

به گفته وی، در این کتابخانه  همچنین 2600 عنوان پایان نامه به زبان های فارسی عربی و لاتین وجود دارد که به دانشجویان ارائه می شود.

 در ادامه مراسم دکتر شجری معاون پژوهشی دانشکده ادبیات و زبان های خارجی اشعاری در وصف محرم و اهمیت کتاب، ایراد نمود.

دکترمحسن نیازی دانشیار دانشکده علوم انسانی دانشگاه کاشان نیز در این مراسم به اهمیت مطالعه و توجه ویژه به فرهنگ مطالعه تاکید نمود و از مسئولین خواست تا به ایجاد رشته کتابداری در دانشگاه اهتمام ورزیده و همچنین برای همه رشته های تحصیلی درسی با نام آشنایی با کتابخانه و شیوه های بهره گیری از آن در سرفصل ها بگنجانند.

 در پایان مراسم از کتابداران، کتابخوانان برتر درتمامی مقاطع مختلف تحصیلی و دانشجویان همیار در کتابخانه دانشکده های علوم انسانی – ادبیات و زبان های خارجی به شرح ذیل تقدیر شد.

کتابداران: ناصر خدمتکار آرانی، ماشاالله اکبریان، حسین کرباسی، سید ابوالفضل نقوی، محمد علایی، سید مهدی غفوری، اعظم سادات کحال، معصومه رنجبر، زهرا چینی، محمدرضا یونسی، فاطمه فخری، محمد صبوری

کتابخوانان برتر: فاطمه قربانعلی زاده، سمیه شهسواران، بهاره صمدی

 دانشجویان همیار: نرجس خیامی شاد، سپیده ستوده نیا، مصطفی رسالت پناهی، فاطمه رجبی، فاطمه علی محمدی، زهرا علی محمدی، خدیجه ابراهیمی مهر، ریحانه نادی، زینب صلواتی، مریم بلبلی زارع، فهیمه زیلوچی، منا بصیری، خانم یزدانی، زهرا حاشیه باف، زهرا زرکار، فاطمه لطفی، زهرا خانعلی دوست

 

 

 

( ۱ )

نظر شما :