مراسم تکریم و تجلیل از بازنشستگان دانشگاه کاشان

۲۶ آبان ۱۳۹۲ | ۲۱:۱۸ کد : ۲۸۳۶ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۱۱۳۴
مراسم تکریم و تجلیل 78 نفر از بازنشستگان دانشگاه کاشان طی مراسمی با حضور رئیس و معاونان این دانشگاه برگزار شد.
 

مراسم تکریم و تجلیل 78 نفر از بازنشستگان دانشگاه کاشان طی مراسمی با حضور رئیس و معاونان این دانشگاه برگزار شد.

رئیس دانشگاه کاشان در این مراسم گفت: بازنشستگان سرمایه های اجتماعی و گنجینه هایی از تجربه و دانش در هر سازمان محسوب می شوند.

دکتر عباس کتابی به فعالیت های انجام شده این دانشگاه در بخش های مختلف علمی، آموزشی، فرهنگی، پژوهشی و دانشجویی اشاره کرد و افزود: خدمات و توسعه علمی دانشگاه مرهون تلاش و زحمات بازنشستگان است.

وی هدف از برگزاری این مراسم را تشکر و قدردانی و تجلیل از بازنشستگان دانست و اظهار داشت:  تجربیات بازنشستگان سرمایه گرانبهایی برای ما محسوب می‌شود و می‌تواند نقش موثری را در رشد و توسعه دانشگاه به همراه داشته باشد.


 

معاون فرهنگی دانشگاه کاشان نیز در این مراسم، بازنشستگان را ذخائر گرانبها و سرمایه دانست و گفت: تجربه‌های بازنشستگان گنجینه ارزشمند برای آیندگان است و باید این گنجینه ارزشمند را قدر بدانیم و از آن استفاده کنیم.

حجت الاسلام دکتر امامی اظهار داشت: بازنشستگان وارثان فضائل اخلاقی، فرهنگی و ادب  هستند که جوانان از آنها به ارث برده اند.

وی با اشاره به اینکه در فرهنگ و آموزه های دینی به واژه سالمند زیاد پرداخته شده است افزود: افراد سالمند و بازنشسته راهبر و مرشد جوانها و ولی نعمتان جامعه هستند.

وی ایمان و احساس رضایتمندی را به بازنشستگان تاکید کرد و گفت: انسان بایستی خود را ببخشد تا مشمول رحمت الهی قرار گیرد.

حجت الاسلام امامی، انجام فرائض دینی، رفتن به مسجد ، اماکن زیارتی و ورزش را به بازنشستگان توصیه کرد و اظهار داشت: بازنشستگان با برنامه ریزی در کارها می توانند به تقویت روحی و ایمان خود به معرفت قلب دست یابند.

وی خاطر نشان کرد: تجربیات شما بازنشستگان در کنار جوانان می تواند منشاء اقتدار نظام جمهوری اسلامی و رشد تحولات جامعه باشد.


 

معاون اداری مالی دانشگاه کاشان نیز ترویج فرهنگ تکریم بازنشستگان در جامعه را ضروری خواند و بر توجه هر چه بیشتر بازنشستگان تاکید کرد.

دکتر حسن بخشنده اظهار داشت: مدیران و کارکنان این دانشگاه باید به طور مستمر با بازنشستگان ادارات خود جلساتی برگزار و از تجارب ارزشمند آنها به بهترین نحو ممکن در پیشبرد برنامه های اداری استفاده کنند.

وی به تشکیل دفتر کانون بازنشستگان این دانشگاه اشاره کرد و افزود: دفتر کانون بازنشستگان این دانشگاه نیز آماده تعامل و همکاری هر چه بیشتر بازنشستگان در راستای رفع مشکلات آنهاست.


 

در پایان این مراسم از طرف معاونت فرهنگی دانشگاه به قید قرعه به پنج نفر از بازنشستگان کمک هزینه سفر مشهد مقدس اهدا شد.

در این مراسم از هشت نفر از بازنشستگان سال جاری دانشگاه کاشان با اهدا الواح تقدیر تجلیل شد.

نظر شما :