تفکر بسیجی منشا تحولات علمی است

۱۹ آبان ۱۳۹۲ | ۱۳:۱۵ کد : ۲۸۳۰ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۷۲۷
رئیس دانشگاه کاشان گفت: تفکر بسیجی زمینه ساز تحولات علمی، سیاسی، اقتصادی و فرهنگی است.
 

رئیس دانشگاه کاشان گفت: تفکر بسیجی زمینه  ساز  تحولات علمی، سیاسی، اقتصادی و فرهنگی است.

دکتر عباس کتابی در نشست شورای بسیج کارکنان این دانشگاه به ایثار و فداکاری بسیجیان در دوران جنگ تحمیلی اشاره کرد و اظهار داشت: نقش بسیج  در توسعه فرهنگی دانشگاه ها و نیز حرکت در مسیر ارزش های انقلابی غیرقابل انکار است.


 

وی بسیج را تشکلی مقدس دانست و افزود: بسیج نهادی است که با تفکر معمار بزرگ انقلاب حضرت امام خمینی (ره) شکل گرفته و توانسته است نقش حساس خود را در تاریخ نظام اسلامی به بهترین شکل ایفا کند.

وی اظهار داشت: نیروهای بسیجی مجموعه ای از مخلص ترین و متعهدترین جوانان هستند  که توانسته اند با حرکت در مسیر ارزشهای دینی و انقلابی و باهدایت های رهبرمعظم انقلاب فضای ارزشی را در دانشگاه ها حاکم کنند.

رئیس دانشگاه کاشان خاطر نشان کرد: از ظرفیت ها و پتانسیل های نیروهای بسیجی باید حداکثر استفاده را کرد و در این زمان مهم وظیفه بسیجیان  پاسداری از انقلاب و ارزش‌های آن است.

دکتر کتابی، برگزاری نشست های دوستانه و صمیمانه با بسیجیان را ضروری دانست و افزود: هر چقدر تفکر بسیجی را در جامعه بیشتر حاکم کنیم، موفقیت در تمامی زمینه ها را در کشور شاهد خواهیم بود.
مسئول بسیج کارمندی دانشگاه کاشان نیز در این نشست  نقش بسیج را در توسعه علمی و فرهنگی دانشگاه حایز اهمیت دانست و ابراز امیدواری کرد تا روحیه و تفکر بسیجی در دانشگاه  ارتقاء یابد.

 

( ۱ )

نظر شما :