گردهمایی دانشجویان جدیدالورود شاهد و ایثارگر

۲۹ مهر ۱۳۹۴ | ۱۲:۱۲ کد : ۲۸۱۹ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۱۲۸۷
گردهمایی حدود 100 دانشجوی جدید شاهد و ایثارگر دانشگاه کاشان در جوار گلزار شهدای گمنام این دانشگاه برگزار شد.
 

گردهمایی حدود 100 دانشجوی جدید شاهد و ایثارگر دانشگاه کاشان در جوار گلزار شهدای گمنام این دانشگاه برگزار شد.

رئیس دانشگاه کاشان در این مراسم دانشجویان شاهد و ایثارگر را مایه افتخار و برکت دانشگاه دانست و گفت: دانشجویان شاهد و ایثارگر باید از نظر معنوی و علمی الگو باشند.

دکتر عباس زراعت تلاش و جدیت در تحصیل را به دانشجویان شاهد و ایثارگر تاکید کرد و اظهار داشت: امید است با تلاش و کوشش، شاهد ارتقاء تحصیلی دانشجویان در مقاطع بالاتر باشیم و با درجه استادی بتوانید به دانشگاه خدمت نمایید.

معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه کاشان نیز ضمن تبریک موفقیت دانشجویان شاهد گفت: ایثارگران برای حفظ کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران راهی جبهه شدند و از جان خود گذشتند و ما باید راه آنها را ادامه دهیم و حرکت کنیم.

حجت الاسلام عمو رمضان زاده اظهار داشت: حرکت باید آگاهانه وهدفمند ومثبت باشد.

حجت الاسلام انتصاریان رییس بنیاد شهید کاشان نیز در این مراسم احساس مسئولیت و امر به معروف و نهی از منکر را به دانشجویان شاهد و ایثارگر تاکید کرد و گفت: امام حسین(ع) جان خود را فدای امر به معروف و نهی از منکر کردند.

مدیر امور دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه کاشان نیز هدف از برگزاری این گردهمایی را آشنایی دانشجویان با قوانین وآئین نامه آموزشی و ایجاد تعامل وتبادل فکری بین اعضای کانون وعوامل مدیریت شاهد و ایثارگروفضای صمیمی بین ریاست دانشگاه ومعاونین با دانشجویان شاهد ذکر کرد.

حجت الاسلام شیخ زاده افزود: امید است بتوانیم وظیفه خطیر خود رادرخصوص وارثان شهداء وجانبازان عزیزانجام داده و در آینده شاهد رشد علمی وتعالی معنوی بیشتر دانشجویان باشیم.

ارائه گزارش کانون ایثار از عملکرد و رسالت های کانون و اهداء بسته فرهنگی از دیگر برنامه های این مراسم بود.

حدود 410 دانشجوی شاهد و ایثارگر در دانشگاه کاشان مشغول به تحصیل هستند.

 

نظر شما :