تشکیل خانه مدیران در دانشگاه کاشان

۱۵ آبان ۱۳۹۲ | ۱۷:۱۲ کد : ۲۸۱۴ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۶۳۱
رئیس دانشکده مدیریت و اقتصاد دانشگاه کاشان، از تشکیل خانه مدیران در این دانشگاه خبر داد.
 

رئیس دانشکده مدیریت و اقتصاد دانشگاه کاشان، از تشکیل خانه مدیران در این دانشگاه خبر داد.

دکتر علی اصغر شیره پز گفت: در راستای تقویت مشارکت و هماهنگی دانشگاه با سازمان ها و نهاد های خصوصی و دولتی و اجرای ماده 168 سیاست های اجرایی برنامه اول دانشگاه، خانه مدیران در این دانشگاه تشکیل می شود.

وی، ارتقای توانمندی های سازمان های دولتی و عمومی، شرکت ها و بنگاههای اقتصادی، تامین و رفع نیازهای مشترک بنگاههای اقتصادی برای ایفای نقش سازنده و مستمرشان در عرصه رقابت ملی و بین المللی و کاربردی نمودن پژوهش ها را از جمله ماموریت ها و اهداف این خانه ذکر کرد.

وی خاطر نشان کرد: با ایجاد این خانه، توانایی مدیران بنگاههای اقتصادی در بکارگیری شیوه های نوین مدیریتی ، توانایی کارکنان برای تبدیل آنها به کارکنان دانشی و تعاملات بین بنگاهها ارتقاء می یابد.

وی اظهار داشت: خانه مدیران مجموعه ای است که سرمایه آن از محل سرمایه گذاری بنگاههای اقتصادی و با مشارکت اشخاص حقوقی که به نوعی در چرخه تولید و توزیع، واردات، صادرات و تولید محصول فعالیت می کنند تشکیل می شود.

وی، دانشگاه کاشان، بنگاههای تولیدی محصول یا خدمات، ، تشکل های نمایندگی و یا مشتریان کلان محصول و خدمات، تشکل های صاحبان بنگاههای اقتصادی، تشکل های صنفی و تشکل های حمایت از مصرف کنندگان را از اعضای خانه مدیران دانشگاه کاشان برشمرد.

دکتر شیره پز افزود: با بهره گیری از فناوری های نوین، عرصه های فعالیت خانه مدیران بر محورهای پژوهش، آموزش، مشاوره و نوآوری خواهد بود.

وی، اجرای طرح پایش واحد های اقتصادی برای شناسایی توانایی ها و امکانات موجود در واحدهای اقتصادی منطقه کاشان برای ایجاد پیوند بین امکانات و منابع دانشگاه با واحدهای اقتصادی منطقه، شناسایی هیات علمی، متخصصان و مشاوران در حوزه های مختلف مدیریتی و اقتصادی ، ارایه آموزش های کوتاه مدت و درازمدت در قالب برگزاری سمینارها و کارگاه های تخصصی آموزشی و جذب پژوهش های تقاضا محور را از جمله وظایف خانه مدیران ذکر کرد.

 

نظر شما :