ارائه آثار دانشکده معماری و هنر در فرهنگسرای ابن سینا

۲۹ مهر ۱۳۹۲ | ۱۲:۵۵ کد : ۲۷۸۷ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۱۴۴۳
رئیس دانشکده معماری و هنر دانشگاه کاشان گفت: به مناسبت هفته فرهنگی هنری، نمایشگاهی از آثار اعضای هیات علمی و دانشجویان این دانشکده، در فرهنگسرای ابن سینا شهرداری منطقه دو تهران دایر شده است.
 

 رئیس دانشکده معماری و هنر دانشگاه کاشان گفت: به مناسبت هفته فرهنگی هنری، نمایشگاهی از آثار اعضای هیات علمی و دانشجویان این دانشکده، در فرهنگسرای ابن سینا شهرداری منطقه دو تهران دایر شده است.


 

دکتر علی عمرانی پور اظهار داشت: در این نمایشگاه حدود 40 اثر از آثار سفال، تذهیب، مینیاتور، قلم زنی، کار چوب، معرق، طراحی، بافت فرش و رنگرزی ارائه شده است.

وی، ارائه مجموعه ای از آثاراستاد فتحعلی قشقایی فر و استاد لطفی، طراحی مجموعه معماری و کار طراحی و نقاشی از مجسمه ها را از دیگر آثار ارائه شده در این نماشگاه ذکر کرد و افزود: این آثار به صورت تابلو و حجم برای بازدید علاقمندان دایر شده است.

رئیس دانشکده معماری و هنر دانشگاه کاشان، هدف از برگزاری این نمایشگاه را معرفی آثار معماری و هنرشهر کاشان و ارائه استعدادها و خلاقیت های دانشجویان این دانشگاه بیان کرد و گفت: این نمایشگاه به مدت یک هفته برای بازدید علاقمندان دایر است.

برگزاری نمایشگاه هنرهای تجسمی وصنایع دستی و نیز صنایع غذایی کاشان با نمایش آثاری از اساتید و دانشجویان دانشکده معماری وهنر کاشان در بخش های گوناگون، فروشگاه صنایع دستی و غذایی ، ارایه محصولات فرهنگی و گردشگری کاشان و نیزنمایش آثار معرق کاری، دست بافته های سنتی، رودوزی های سنتی و سفال از جمله برنامه های در نظر گرفته شده در این هفته فرهنگی می باشد.  

رشته های هنری ارائه شده در نمایشگاه صنایع دستی به صورت کارگاه های تولیدی در معرض بازدید عموم قرار گرفته و امکان آموزش رشته های مختلف به دوست داران صنایع دستی نیز وجود دارد.

 

نظر شما :