بسیج گنجینه ای ارزشمند برای نظام جمهوری اسلامی است

۲۹ مهر ۱۳۹۲ | ۱۳:۴۶ کد : ۲۷۸۶ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۱۲۲۱
رئیس دانشگاه کاشان گفت: بسیج گنجینه ای ارزشمند برای نظام جمهوری اسلامی است.
 

رئیس دانشگاه کاشان گفت: بسیج گنجینه ای ارزشمند برای نظام جمهوری اسلامی است.

دکتر عباس کتابی در مراسم تودیع معارفه فرمانده بسیج کارکنان دانشگاه کاشان  با تبریک عید سعید غدیرخم نقش بسیج را در دفاع از ارزشهای اسلامی حایز اهمیت دانست و اظهار داشت: بسیج مجموعه ای از ثمرات ارزشمندی است که نقش این شجره طیبه در ابعاد مختلف انقلاب اسلامی روز به روز بیشتر نمایان می‌شود.

وی ارتقاء فرهنگ بسیجی را در موفقیت و رونق بخشی امور لازم دانست و افزود: بسیجیان در عرصه های مختلف می توانند در تحولات فرهنگی، سیاسی، علمی و آموزشی تاثیر پذیر باشند.

وی به تعداد قابل توجهی از کارمندان ایثارگر این دانشگاه اشاره کرد و گفت: این کارکنان ایثارگر، گنجینه های این دانشگاه و الگو برای دانشجویان هستند و می توانند منشاء توسعه علمی در دانشگاه باشند.

رئیس دانشگاه کاشان خاطر نشان کرد: امروز بسیج در هر کجا که به ایفای نقش می پردازد تاثیرگذار بوده و نقشی اساسی را ایفا می کند.

نماینده ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج کاشان نیز در این مراسم، نهج البلاغه را از مهمترین منابع اصول مدیریتی و اخلاق ذکر کرد و گفت: طبق توصیه های حضرت امیرالمومنین(ع) به محمد بن ابی بکر، انسان باید بداند که جایگاه خود را دریابد و بداند که کجا خدمت می کند.

حجت الاسلام محمدی  خاطر نشان کرد: برای موفقیت در کارها بایستی با خواسته ها و هوای نفس مقابله و مخالفت کرد .

وی محافظت از دین و انجام امور برای رضای خدا را از دیگر اصول مدیریتی برشمرد و افزود: اگر کار برای رضای خدا باشد می تواند استمرار داشته باشد.

وی در این مراسم از آقای ناظمی فرمانده قبلی بسیج کارکنان دانشگاه قدردانی و برای حجت الاسلام شیخ زاده فرمانده جدید بسیج کارکنان این دانشگاه آرزوی موفقیت و ابراز امیدواری کرد: تا با همکاری هماهنگی و صمیمیت بتوان فعالیت های این پایگاه را دوچندان و تاثیر گذاری برنامه های دانشگاه را شاهد باشیم.

وی تفکر بسیجی را رمز موفقیت در کارها دانست و ایجاد طرح صالحین با هماهنگی ریاست دانشگاه و معاونت فرهنگی را در دانشگاه خواستار شد.

غلامعلی ناظمی نیز در این نشست به تشکیل پایگاه بسیج کارکنان دانشگاه کاشان از سال 88 در این دانشگاه اشاره کرد و گزارشی از فعالیت های انجام شده در این مدت را ارائه نمود.

حجت الاسلام شیخ زاده نیز با تبریک دهه ولایت به حدود 20 شهید دانشجو، و تدفین سه شهید گمنام در این دانشگاه اشاره و ابراز امیدواری کرد: تا بسیجی واقعی باشیم تا بتوانیم ادامه دهنده راه آنها باشیم.

در این مراسم طی حکمی حجت الاسلام احمد شیخ زاده به عنوان فرمانده بسیج پایگاه امام حسین (ع) دانشگاه کاشان معرفی و از خدمات آقای ناظمی قدردانی شد.

 

نظر شما :