امام جمعه کاشان: اخلاص در مدیریت یکی از شرایط مهم در نظام توحیدی است

۲۳ مهر ۱۳۹۲ | ۱۴:۰۰ کد : ۲۷۷۸ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۷۶۳
نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان گفت: یکی از شرایط ارکانی مدیریت در نظام توحیدی اخلاص مدیران است.
 

نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان گفت: یکی از شرایط ارکانی مدیریت در نظام توحیدی اخلاص مدیران است.

آیت الله عبدالنبی نمازی در همایش چشم اندازها و چالش های مدیریت شهری در دانشگاه کاشان با بیان اینکه اخلاص یکی از اسرار آفرینش است اظهار داشت: در نظام مدیریت توحیدی بعد از علم، تجربه، تخصص و تعهد، اخلاص در کارها لازم است.

عضو مجلس خبرگان رهبری خاطر نشان کرد:  اخلاص را بایستی در نظام مدیریتی ایجاد کرد تا جامعه بیمه شود.

وی با اشاره به اینکه بسیاری از ضعف ها و اشکالات به دلیل این است که مدیران  منصب را برای منصب می خواهند نه برای خدمت افزود: گره گشایی و راه اندازی کار مردم در پیشگاه خدای سبحان ارج و قرب زیادی دارد.

 وی با بیان اینکه، باید فرهنگ دوران دفاع مقدس را در نظام مدیریتی ایجاد کنیم یادآورشد: اگر مدیران به این مرحله از معرفت رسیدند دیگر در جامعه ما مشکلی وجود نخواهد داشت.

آیت الله نمازی،  بهترین الگوی مدیریت را مدیریت آفرینش و جهان دانست و افزود: این جهان با همه گستردگی از نظم و انضباط و انسجام خاصی برخوردار است.

عضو مجلس خبرگان رهبری، به وضعیت نابسامان و ناهماهنگی مدیریت در کشورمان اشاره کرد و افزود: نبایستی با روی کارآمدن دولت جدید مدیران با تجربه قبلی برکنار شوند که این وضعیت برکناری مدیران مصیبت برای جامعه و کشور است و خسارات زیادی را بر جای می گذارد.

آیت الله نمازی با بیان اینکه یکی از تدابیر تربیتی در نظام توحیدی انسجام و انضمام در کارهاست خاطر نشان کرد: اعضا شوراها اسلامی شهر و روستای با هماهنگی و تعامل یکدیگر ضعف ها و مشکلات مردم و منطقه خود را شناسایی و خدمت به خلق را هدف اصلی خود بدانند.

 
 


نظر شما :