معاون جدید طرح و توسعه دانشگاه کاشان معرفی شد

۲۲ مهر ۱۳۹۲ | ۱۸:۴۵ کد : ۲۷۷۲ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۸۰۵
مراسم تودیع معارفه معاون طرح و توسعه دانشگاه کاشان طی مراسمی با حضور رئیس، معاونان و جمعی از کارکنان این دانشگاه برگزار شد.
 

مراسم تودیع معارفه معاون طرح و توسعه دانشگاه کاشان طی مراسمی با حضور رئیس، معاونان و جمعی از کارکنان این دانشگاه برگزار شد.

رئیس دانشگاه کاشان در این مراسم معاونت طرح و توسعه را یکی از مهمترین حوزه های بسیار تاثیرگذار این دانشگاه دانست و گفت: طرح و متولی برنامه ریزی و بروز رسانی روش ها و اجرای پروژه های جدید است.

دکتر عباس کتابی، با قدردانی از دکتر محمدی معاونت قبلی طرح و توسعه دانشگاه کاشان افزود: این معاونت با بخش های زیرمجموعه رایانه و فناوری اطلاعات، مدیریت برنامه ریزی و توسعه، مدیریت فنی و طرح های عمرانی و گروه نظارت و ارزیابی عملکرد تاکنون خدمات و فعالیت های خوبی را در دانشگاه بر جای گذاشته است.

وی از دکتر سلطان محمدی به عنوان معاونت جدید طرح و توسعه دانشگاه کاشان نام برد و ابراز امیدواری کرد: تا ایشان بتواند با تجربیات معاونت قبلی با سعه صدر و تعامل، خدمات ارزنده ای را در این حوزه به ارمغان بگذارد.

دکتر رسول نیا معاون آموزشی دانشگاه کاشان نیز در این مراسم سعه صدر و صبر را از جمله خصوصیات اخلاقی معاونت قبلی طرح و توسعه دانشگاه نام برد و به دکتر سلطان محمدی به عنوان معاونت جدید این حوزه خیر مقدم و برای ایشان آرزوی موفقیت در کارها را خواستار شد.

دکتر حمیدرضا محمدی، معاونت قبلی طرح و توسعه دانشگاه کاشان نیز در این مراسم از زحمات و تعامل کلیه مجموعه کارکنان این دانشگاه با ایشان تشکر کرد و برای معاونت جدید خواستار موفقیت در کارها شد.

دکتر سعید سلطان محمدی نیز در این نشست ابراز امیدواری کرد تا با استفاده از تجربیات معاونت قبلی و تعامل مجموعه کارکنان این دانشگاه بتواند گام های مثبتی را در راستای توسعه این دانشگاه بردارد.

در این مراسم طی حکمی دکتر سعید سلطان محمدی به مدت دو سال به عنوان معاونت طرح و توسعه دانشگاه کاشان معرفی و از خدمات دکتر حمیدرضا محمدی معاونت قبلی این حوزه قدردانی شد.

 

نظر شما :