گردهمایی دانشجویان جدیدالورود شاهد و ایثارگر دانشگاه کاشان

۲۱ مهر ۱۳۹۲ | ۱۷:۵۹ کد : ۲۷۷۰ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۹۳۵
گردهمایی و اردوی توجیهی دانشجویان جدیدالورود شاهد و ایثارگر دانشگاه کاشان با حضور رئیس و معاونان این دانشگاه در مشهد اردهال کاشان برگزار شد.
 

گردهمایی و اردوی توجیهی دانشجویان جدیدالورود شاهد و ایثارگر دانشگاه کاشان با حضور رئیس و معاونان این دانشگاه در مشهد اردهال کاشان برگزار شد.

رئیس دانشگاه کاشان در این مراسم  با تبریک ورود دانشجویان شاهد و ایثار به این دانشگاه گفت: شما دانشجویان بهترین الگو برای ترویج فرهنگ ایثار و مجاهدت در دانشگاه به شمار می روید.

دکتر عباس کتابی به روند روبه رشد تولید علم اشاره کرد و اظهار داشت: ارتقاء علمی امروز رمز اقتدار نظام جمهوری اسلامی است.

وی خاطر نشان کرد: باید جوانان و به ویژه دانشجویان شاهد و ایثارگر با کسب علم و دانش و دفاع از آرمانها و اعتقادات زمینه ناامیدی و شکست دشمن را فراهم نمایند.

وی تصریح کرد: ما باید از فرهنگ ایثار و شهادت دفاع کنیم و در جهت حفظ ارزشها و آرمان های دینی و ملی خود تلاش نمائیم.

مدیر امور شاهد و ایثارگر دانشگاه کاشان هدف از این گردهمایی را زمینه سازی برای مشارکت فعالانه دانشجویان شاهد و ایثارگر در عرصه های علمی، فرهنگی و اجتماعی در جهت رشد و تعالی بیشتر آنان ذکر کرد و گفت: دانشجویان شاهد با کسب درجات علمی باید ادامه دهنده راه شهدا و ایثارگران باشند.

حجت الاسلام شیخ زاده به حدود 455 دانشجوی شاهد و ایثارگر این دانشگاه اشاره کرد و اظهار داشت: در سال تحصیلی جدید نیز حدود یکصد دانشجوی شاهد و ایثارگر در این دانشگاه پذیرفته شدند.

به گفته وی حدود 70 نفر از این تعداد در مقاطع  کارشناسی و بقیه در مقاطع کارشناسی ارشد و دکترا مشغول به تحصیل شدند.

این گردهمایی که از روز چهارشنبه تا جمعه ادامه داشت با برنامه های مختلف فرهنگی و مذهبی، سفر تفریحی به شهر نیاسر و اهداء هدیه و بسته فرهنگی به دانشجویان همراه بود.

 

 

نظر شما :