نمایشگاه خدمات شهری در دانشگاه کاشان گشایش یافت

۲۰ مهر ۱۳۹۲ | ۱۴:۰۱ کد : ۲۷۶۵ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۸۳۹
نمایشگاه خدمات شهری و روستایی با حضور رئیس و معاونان دانشگاه کاشان و اعضای شورای اسلامی شهرکاشان در این دانشگاه گشایش یافت.
 

نمایشگاه خدمات  شهری و روستایی با حضور رئیس و معاونان دانشگاه کاشان و اعضای شورای اسلامی شهرکاشان در این دانشگاه گشایش یافت.

دبیر همایش مدیریت شهری و روستایی گفت: در این نمایشگاه انواع محصولات و تولیدات مربوط به عمران شهری و روستایی شامل تولیدات روشنایی نورپردازی، سیستم های تهویه هوا، درب های کنترلی، کرکره های برقی، کف فرش، بلوک، جدول، کاشی، آجر و قطعات بتنی از شرکت های شهرهای کاشان، آران و بیدگل، نطنز، و گلپایگان در 17 غرفه ارائه شده است.


 

محمد عصاری افزود: ارائه انواع آب نما، سیستم های روشنایی و نورپردازی، سامانه هوشمند تاکسیرانی، علائم راهنمایی و رانندگی، فن کویل، شوفاژ دیواری، رادیاتور، دوربین های مدار بسته و شیشه سکوریت از دیگر محصولات ارائه شده در این نمایشگاه است.

وی اظهار داشت: این نمایشگاه در حاشیه  برگزاری نخستین همایش چشم اندازها و چالش های مدیریت شهری و روستایی در این دانشگاه، با هدف آشنائی با آخرین تکنولوژی شرکت‌های فعال تولیدی مرتبط با عمران شهری و روستایی، توسعه مدیریت شهری و روستایی، تغییر رویکرد مدیریت شهری به سوی خلاقیت، نوآوری و گسترش بستر الکترونیک در خدمت رسانی شهروندی و لزوم آشنایی مدیران شهری جهت استفاده از آخرین دستاوردها و تکنولوژی‌های روز ارائه شده است.

این نمایشگاه که با همکاری دانشگاه کاشان و سیما شهر ارائه شده  تا 23 مهر ماه جاری در دانشگاه کاشان برای بازدید علاقمندان دایر است.

گفتنی است نخستین همایش چشم اندازها و چالش های مدیریت شهری روز سه شنبه 23 مهرماه جاری با حضور شهرداران، اعضای شوراهای اسلامی و دهیاران شهرها و روستاهای شمال استان اصفهان در تالار آزادی دانشگاه کاشان برگزار می شود.

نظر شما :