همایش منطقه ای اساتید علوم و معارف دفاع مقدس در دانشگاه کاشان

۰۹ آذر ۱۳۹۲ | ۱۸:۲۶ کد : ۲۷۴۷ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۱۰۶۲
نخستین همایش منطقه ای روسا و معاونین آموزشی دانشگاه ها و دانشکده ها و اساتید علوم و معارف دفاع مقدس با حضور مدیر کل بنیاد حفظ آثار و ارزشهای دفاع مقدس استان اصفهان و جمعی از استادان در پردیس خواهران دانشگاه کاشان برگزار شد.
 

نخستین همایش منطقه ای روسا و معاونین آموزشی دانشگاه ها و دانشکده ها و اساتید علوم و معارف دفاع مقدس با حضور مدیر کل بنیاد حفظ آثار و ارزشهای دفاع مقدس استان اصفهان و جمعی از استادان در پردیس خواهران دانشگاه کاشان  برگزار شد.

 مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان اصفهان گفت: 11 هزار دانشجو در استان اصفهان درسال 91- 92 تحت پوشش درس علوم و معارف دفاع مقدس قرار دارند.

 سرتیپ دوم پاسدار مجتبی شیروانیان با بیان اینکه،  یکی از ماموریت های بنیاد حفظ آثار و  نشر ارزشهای دفاع مقدس گذرندان دو واحد درس علوم و معارف دفاع مقدس در دانشگاه هاست افزود: این واحد درسی در حال حاضردر بیش از هشت دانشگاه سراسر کشور ارائه می شود.

 وی خاطر نشان کرد: در سطح کل کشور از سال 89 تاکنون 832 هزار دانشجو تحت پوشش این درس قرار گرفته اند.

 وی افزود: در کل منطقه شهرستان کاشان، آران و بیدگل، نطنزو بادرود و شهرهای اطراف این منطقه نیز 710 دانشجو این درس را گذرانده و یا در حال تحصیل هستند.

 شیروانیان،هدف از این گردهمایی را هماهنگی منطقه ای و رفع ابهامات و تعاملات بیشتر بین روسای دانشگاهها و استادان این درس در راستای ترویج فرهنگ و نشر ارزشهای دفاع مقدس ذکر کرد .

 مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان اصفهان به برگزاری نخستین این همایش در هفته دفاع مقدس در استان اصفهان اشاره کرد و افزود: دومین همایش را نیز در سطح منطقه ای در شهرستان کاشان برگزار شد که امید است برگزاری این  همایش گام موثری در حفظ ارزشهای دفاع مقدس برداشته شود.

 

 

نظر شما :