350 دانشجو در پردیس خواهران دانشگاه کاشان پذیرفته شدند

۰۱ مهر ۱۳۹۲ | ۱۵:۱۳ کد : ۲۷۲۷ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۶۷۳
رییس دانشگاه کاشان، از پذیرش 350 دانشجوی خواهر برای تحصیل در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد پردیس خواهران این دانشگاه خبر داد.
 

رییس دانشگاه کاشان، از پذیرش 350 دانشجوی خواهر برای تحصیل در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد پردیس خواهران این دانشگاه خبر داد.

دکتر عباس کتابی افزود: 268 نفر از این تعداد دانشجویان در مقطع کارشناسی و بقیه در دوره کارشناسی ارشد پردیس خواهران پذیرفته شده اند.

وی اظهار داشت: از مجموع پذیرفته شدگان 174 نفر از این دانشجویان برای تحصیل در دوره روزانه و بقیه برای تحصیل در دوره شبانه این پردیس پذیرش شده اند.

وی خاطر نشان کرد: این تعداد افراد در هشت رشته کارشناسی و شش رشته کارشناسی ارشد این دانشگاه مشغول به تحصیل می شوند.

وی، حقوق، روانشناسی، ادبیات فارسی، علوم کامپیوتر، آمار و مهندسی کامپیوتر را از رشته های دوره کارشناسی ذکر کرد و افزود: برای مهر امسال همچنین رشته های تربیت بدنی و علوم ورزش و زبان و ادبیات عرب به مجموعه رشته های کارشناسی ارشد این مجموعه افزوده شد.

رئیس دانشگاه کاشان، رشته های حقوق، ادبیات عرب و فارسی را از رشته های  مقطع کارشناسی ارشد پردیس خواهران برشمرد و افزود: سه رشته علوم اجتماعی گرایش مطالعات فرهنگی، روانشناسی تربیتی و آموزش زبان انگلیسی نیز به رشته های کارشناسی ارشد پردیس خواهران مهر امسال اضافه شده است.

 

نظر شما :