افتتاح خوابگاه پرنیان پردیس خواهران دانشگاه کاشان

۰۳ مهر ۱۳۹۲ | ۱۵:۱۳ کد : ۲۷۲۶ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۱۰۰۶
خوابگاه پرنیان طی مراسمی با حضور رئیس و معاون دانشجویی دانشگاه کاشان در پردیس خواهران این دانشگاه افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.
 
 
خوابگاه پرنیان طی مراسمی با حضور رئیس و معاون دانشجویی دانشگاه کاشان در پردیس خواهران این دانشگاه  افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

رئیس پردیس خواهران دانشگاه کاشان در این مراسم با اشاره به شروع سال تحصیلی جدید و دغدغه خانواده ها برای امنیت دختران علاقمند به تحصیل در دانشگاه افزود: این خوابگاه با ظرفیت حدود یکصد دانشجو در محل این پردیس افتتاح شده است.

دکتر فاطمه سادات طاهری،  برای تعمیر و تجهیز این خوابگاه حدود یکصد میلیون تومان هزینه شده است.

وی، به پذیرش حدود 300 دانشجوی جدیدالورود در این دانشگاه اشاره کرد و افزود: در این پردیس حدود 500 دانشجوی خواهر در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد مشغول به تحصیل هستند.

دکتر طاهری، با اشاره به افزایش رو به رشد دانشجویان پردیس خواهران، ایجاد خوابگاهی جدیدالاحداث با ظرفیت بیشتر دانشجویان را برای اسکان خواهران غیر بومی لازم دانست .

رییس دانشگاه کاشان نیز در این مراسم با تبریک سال تحصیلی جدید به دانشجویان گفت: ایجاد پردیس خواهران زمینه تحصیل خواهران را در محیطی مستقل و فضایی شایسته ایشان فراهم می نماید تا بتوانند بیش از پیش در جهت عزت و تعالی ایران اسلامی قدم بردارند.

دکتر عباس کتابی ابراز امیدواری کرد: تا این مجموعه دانشگاهی بتواند الگویی موفق در راستای فعالیت های پژوهشی و آموزشی گام بردارد.

( ۱ )

نظر شما :