برگزاری دوره های آموزشی مخصوص اساتید دانشگاه های کشور در دانشگاه کاشان

۰۲ بهمن ۱۳۹۲ | ۱۸:۰۷ کد : ۲۷۱۷ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۷۸۱
معاونت پژوهشی دانشگاه کاشان، از برگزاری دوره های آموزشی مخصوص اساتید دانشگاه های کشور در این دانشگاه خبر داد.
برگزاری دوره های آموزشی مخصوص اساتید دانشگاه های کشور در دانشگاه کاشان
 

معاونت پژوهشی دانشگاه کاشان، از برگزاری دوره های آموزشی مخصوص اساتید دانشگاه های کشور در این دانشگاه خبر داد.

دکتر مجید منعم زاده اظهار داشت: معاونت پژوهشی دانشگاه کاشان ، دوره های آموزشی مجازی از اول اسفند ماه سال جاری برگزار می کند.

وی، علم سنجی و روش های پیشرفته جستجو در منابع علمی (دوره برگزیده سال 2013 برای فارسی زبانان)، روش های انتشار یک پژوهش بصورت مقاله علمی در ژورنال های معتبر و ژورنال شناسی و انتشار یک پژوهش در ژورنال های علوم انسانی را از جمله این دوره ها ذکر کرد.

معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه کاشان خاطر نشان کرد: آموزش ویژه آمار کاربردی و نرم افزار SPSS (دوره برگزیده سال 2013 برای فارسی زبانان)، آموزش نرم افزار AMOS (دوره برگزیده سال 2013 برای فارسی زبانان)، آموزش پیشرفته نرم افزار endnotex7 و آموزش روش انجام تحقیق علمی (Research Methodology) از دیگر دوره های آموزشی است که در این دانشگاه برای استادان ارائه می شود.  

دکتر منعم زاده، شروع ثبت نام این دوره ها را از 29 دی ماه تا 15 بهمن ماه آخر بهمن ماه سال جاری ذکر کرد و افزود: این دوره های آموزشی از اول اسفند ماه شروع خواهد شد.

وی با بیان اینکه، هزینه این دوره ها برای اساتید دانشگاه کاشان با 50 درصد تخفیف منظور خواهد شد و به صورت کسر از پژوهانه است اظهار داشت: گواهی این دوره قابل قبول در دوره های دانش افزایی دانشگاه کاشان است.

اساتید محترم دانشگاه کاشان که مایلند در دوره های فوق شرکت کنند لازم است درخواست خود را از طریق اتوماسیون اداری برای کارشناس مرکز تامین منابع علمی، آقای مهدی اسلامی (داخلی 2986)، ارسال نمایند.

سایر علاقمندان می توانند برای شرکت در دوره های مجازی با مطالعه راهنمای سیستم نسبت به عضویت در سایت و نیز درخواست شرکت در دوره ها اقدام نمایند.

اطلاعات بیشتر در : http://wikiresearchtools.kashanuni.ir/article/37

خبر تکمیلی: مهلت ثبت نام تا آخر بهمن ماه جاری تمدید شد.

نظر شما :