ایجاد پردیس خواهران دانشگاه کاشان امکانی مضاعف برای تحصیل خواهران

۳۱ شهریور ۱۳۹۲ | ۱۵:۱۲ کد : ۲۷۰۱ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۱۹۶۸
رئیس دانشگاه کاشان گفت: پردیس خواهران دانشگاه کاشان امکانی مضاعف را برای تحصیل خواهران علاقمند به تحصیل فراهم کرده است.
 

رئیس دانشگاه کاشان گفت: پردیس خواهران دانشگاه کاشان امکانی مضاعف را برای تحصیل خواهران علاقمند به تحصیل فراهم کرده است.

دکتر عباس کتابی افزود: پردیس خواهران در راستای حفظ امنیت، آرامش و سبقه دینی مردم دارالمومنین کاشان برای خواهران علاقمند به تحصیل تاسیس شده است.

وی با اشاره به سند چشم انداز دانشگاه کاشان و اینکه تعداد دانشجویان بایستی به 10 هزار نفر برسد اظهار داشت: این مجموعه کلیه خدمات آموزشی و رفاهی را برای دانشجویان ارائه می کند و در جهت رفاه حال دانشجویان خواهر غیر بومی امسال در مجموعه این پردیس، خوابگاهی به ظرفیت 80 نفر دانشجو و همچنین مجموعه ورزشی و نمازخانه ایجاد شده است.

وی، با اشاره به اینکه حدود 70 درصد از پذیرفته شدگان آزمون سراسری به غیر از رشته های مهندسی خانم ها هستند افزود: پردیس خواهران دانشگاه کاشان نه تنها محدودیتی را برای تحصیل بانوان ایجاد نکرده است بلکه فرصتی اضافه تر با حق انتخاب تحصیل در پردیس و یا سایت اصلی دانشگاه را در اختیار خانم ها قرارداده است.

کتابی خاطر نشان کرد: تمامی امکانات و تجهیزات مرکز دانشگاه کاشان، در پردیس خواهران نیز با کادری مجرب خانم ارائه می شود و امکان تحصیل برای خانم ها در رشته های مورد علاقه آنان در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد فراهم است.

حقوق، روانشناسی، ادبیات فارسی، علوم کامپیوتر، آمار و مهندسی کامپیوتر ، تربیت بدنی و علوم ورزش و زبان و ادبیات از رشته های کارشناسی پردیس خواهران دانشگاه کاشان است.

رشته های کارشناسی ارشد پردیس خواهران نیز حقوق، ادبیات عرب ، فارسی، علوم اجتماعی گرایش مطالعات فرهنگی، روانشناسی تربیتی و آموزش زبان انگلیسی می باشد.

 

( ۹ )

نظر شما :