پیام رئیس دانشگاه کاشان به مناسبت هفته دفاع مقدس

۳۱ شهریور ۱۳۹۲ | ۱۵:۱۱ کد : ۲۶۹۸ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۱۳۰۵
31 شهریور سالروز شروع جنگ تحمیلی از سوی رژیم بعث عراق علیه جمهوری اسلامی ایران، به عنوان آغاز هفته دفاع مقدس نامگذاری شده است. هفته دفاع مقدس یادآور رشادت ها ایثارگریهای 8 سال دفاع از کیان و آب و خاک نظام مقدس نظام جمهوری اسلامی ایران است.
 

 31 شهریور سالروز شروع جنگ تحمیلی از سوی رژیم بعث عراق علیه جمهوری اسلامی ایران، به عنوان آغاز هفته دفاع مقدس نامگذاری شده است. هفته دفاع مقدس یادآور رشادت ها ایثارگریهای 8 سال دفاع از کیان و آب و خاک نظام مقدس نظام جمهوری اسلامی ایران است.

دوران هشت ساله دفاع مشروع امت سلحشور ایران در حفظ و اعتلای نظام مقدس اسلامی وحراست ازمرزهای عزت و شرف این مرز و بوم، به مثابه یکی از حساس ترین و بارزترین برهه های حیات راستین این ملت، همچون نگینی تابناک،  برتارک تاریخ حماسه و ایثار و پایداری آزادگان جهان می درخشد. دفاع امت اسلامی ایران در برابرتجاوز همه جانبه دشمنان اسلام، در تاریخ افتخارآفرینی مبارزات حق طلبانه، یک ملت سترگ، فروزان خواهد بود.

تقارن این ایام در سالی که به نام سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی نامگذاری شده با آغاز سال تحصیلی جدید یک تقارن زیبا و پربرکتی است تا تمامی دانشجویان و دانش آموزان که آینده سازان اصلی جامعه هستند بتوانند با ابتکار و خلاقیتهای جدید دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را مایوس کنند.

اینجانب به نمایندگی دانشگاهیان دانشگاه کاشان، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان والامقام هشت سال دفاع مقدس، فرا رسیدن هفته دفاع مقدس که همانا یادآور شجاعت و ایثارگری رزمندگان اسلام در جنگ تحمیلی هشت ساله است به ساحت مقدس حضرت بقیه ا الاعظم(عج)، مقام معظم رهبری، مردم شهید پرور و همه رزمندگان تبریک عرض نموده و از خداوند متعال توفیق خدمتگزاری و ادامه راه شهیدان را برای همگان مسالت می نمایم.

دکتر عباس کتابی

رئیس دانشگاه کاشان

 

نظر شما :