افزایش 12 هزار و 600 مترمربع فضای آموزشی سال گذشته در دانشگاه کاشان

۱۹ شهریور ۱۳۹۲ | ۱۶:۵۹ کد : ۲۶۸۲ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۶۵۸
رییس دانشگاه کاشان گفت: در سال گذشته 12 هزار و 600 مترمربع به مجموعه فضاهای آموزشی، کمک آموزشی و کالبدی این دانشگاه اضافه شده است.
 

رییس دانشگاه کاشان گفت: در سال گذشته 12 هزار و 600 مترمربع به مجموعه فضاهای آموزشی ، کمک آموزشی و کالبدی این دانشگاه اضافه شده است.

دکتر عباس کتابی، ساختمان پروفسور ارشدی، مهمانسرای شهید شهریاری، خوابگاه باباخلیل و سالن ورزشی لاجوردی را از جمله این طرح ها ذکر کرد و اظهار داشت: عملیات ساخت پژوهشکده نانو نیز به مساحت چهارهزار و 700 مترمربع به اتمام رسیده که در آینده نزدیک به بهره برداری می رسد.

وی به افزایش رشته های تحصیلات تکمیلی در این دانشگاه اشاره کرد و افزود: رشته های دکترا از 9 رشته سال 90 به 36 رشته و کارشناسی ارشد به  67 رشته افزایش یافته است.

وی خاطر نشان کرد: در سال جاری حدود یک هزار و 150 دانشجو در رشته های کارشناسی ارشد این دانشگاه مشغول به تحصیل می شوند.

دکتر کتابی، کیفیت آموزشی این دانشگاه را درخور توجه دانست و افزود: این دانشگاه در مهر سال گذشته رتبه ششم را به لحاظ کیفیت آموزشی کسب کرد.

وی ایجاد بنیاد نخبگان سعیدی و بنیاد کتاب مطهر را ازدیگر اقدامات سال گذشته این دانشگاه برشمرد و خاطر نشان کرد:  در راستای ارتقاء سطح علمی، دانشکده مدیریت و اقتصاد نیزبه مجموعه دانشکده های این دانشگاه اضافه شده است.

رییس دانشگاه کاشان به تدوین سند چشم انداز این دانشگاه اشاره کرد ویادآورشد: برای تحقق اهداف این سند و اینکه دانشگاه کاشان بایستی در ردیف پنج دانشگاه برتر قرار گیرد همکاری مجموعه کارکنان این دانشگاه لازم است.  

 

نظر شما :