حدود 60 مقاله علمی در کنفرانس ملی تولید برق دانشگاه کاشان ارائه می شود

۰۴ شهریور ۱۳۹۲ | ۱۵:۲۳ کد : ۲۶۴۹ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۶۷۲
دبیر اجرایی کنفرانس ملی تولید برق همزمان با حرارت و برودت سیستم های هیبریدی، از ارائه حدود 60 مقاله علمی در این کنفرانس خبر داد.

دبیر اجرایی کنفرانس ملی تولید برق همزمان با حرارت و برودت سیستم های هیبریدی، از ارائه حدود 60 مقاله علمی در این کنفرانس خبر داد.

دکتر مهدی محمدی مهر، تعداد مقالات ارسال شده از محققان، پژوهشگران و اعضای هیات علمی دانشگاه های سراسر کشور به این کنفرانس را از زمان فراخوان حدود یکصد اثر ذکر کرد و افزود: پس از بررسی هیات داوران، این تعداد مقاله برای ارائه در کنفرانس پذیرفته شده است.

وی اظهار کرد: در این کنفرانس 34  مقاله به صورت شفاهی و مابقی به صورت پوستر ارائه خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: در این کنفرانس دو روزه، مهندس "میرسلیم" عضو هیات علمی دانشکده مکانیک دانشگاه صنعتی امیر کبیر، "مهندس هنینگ هاف" مدیر بخش طراحی موتورهای بنزینی ای وی ال و پروفسور "وحید اصفهانیان" عضو هیات علمی دانشکده مهندسی مکانیک دانشگاه تهران سخنرانی خواهند کرد.

محمدی مهر، برگزاری نشست های علمی و کارگاه های آموزشی را از دیگر برنامه های این همایش ذکر کرد و گفت:  این کنفرانس به منظور فراهم نمودن زمینه تبادل تجربیات علمی و فنی متخصصان دانشگاهی و صنعتی، معرفی آخرین دستاوردهای علمی و صنعتی در زمینه تولید همزمان و سیستم های هیبریدی، تقویت ارتباط موثر بین مراکز علمی، پژوهشی و صنعتی و اشاعه تفکر و فرهنگ افزایش راندمان تولید انرژی به کمک سیستم های هیبریدی برگزار می شود.

این کنفرانس ششم شهریور ماه جاری در دانشگاه کاشان شروع و تا هفتم ادامه دارد.



نظر شما :