معاون جدید فرهنگی اجتماعی دانشگاه کاشان معرفی شد

۲۶ شهریور ۱۳۹۲ | ۱۴:۰۲ کد : ۲۶۲۰ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۱۶۰۳
مراسم تودیع معارفه معاونان فرهنگی - اجتماعی دانشگاه کاشان طی مراسمی برگزار شد.
 

مراسم تودیع معارفه معاونان فرهنگی اجتماعی دانشگاه کاشان طی مراسمی برگزار شد.

رییس دانشگاه کاشان در این مراسم امور فرهنگی را ارزشمند دانست و گفت: کار فرهنگی هزینه نیست بلکه سرمایه گذاری است.

دکتر عباس کتابی، بر ارتقاء امور فرهنگی در دانشگاه ها تاکید کرد و افزود: عرصه فرهنگی یکی از عرصه های مهم در پیشبرد آرمان های نظام جمهوری اسلامی است.

وی، دانشجویان را آینده سازان مملکت ذکر کرد و اظهار داشت: دانشجویان و جوانان تحصیل‌کرده و با فرهنگ متعالی، مهم‌ترین تأثیر را در پیشرفت جامعه دارند و سرمایه گذاری در عرصه فرهنگی لازم است.

دکتر کتابی، از فعالیت های چند ساله معاون پیشین فرهنگی دانشگاه قدردانی کرد و مناعت طبع و سعه صدر را از جمله ویژگیهای بارز دکتر هاشمی دانست و ابراز امیدواری کرد: معاون فرهنگی جدید حجت الاسلام امامی، نیز با توجه با سابقه فرهنگی که دارند با روحیه نشاط و تدبیر، فعالیت های فرهنگی دانشجویان را رونق بخشیده و خدمات ارزنده ای را برای دانشگاه به ارمغان آورند.


 

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری نیز در این مراسم با تبریک سالروز ولادت امام رضا(ع) گفت: اخلاق محوری و دین مداری از نکات اساسی است که بایستی در سرلوحه امور قرار دهیم.

حجت الاسلام والمسلمین عباس خادمیان، دانشجویان را ولی نعمت و عنصر اساسی در پیشرفت دانشگاه و جامعه دانست و گفت: اگر بناست در عرصه فرهنگی قدمی برداشته شود بایستی فعالیت های دانشجویی مورد توجه قرار گیرد.

وی، بر تقویت تشکل های دانشجویی تاکید کرد و افزود: یکی از حساس‌ترین حوزه‌های کاری در دانشگاه که هم حجم کاری قابل توجهی دارد و نیز در زمینه‌های فرهنگی و سیاسی حساسیت‌های بالایی دارد حوزه فرهنگی است که بایستی با همدلی و تعامل فرصت هایی را برای ارتقاء امور فرهنگی دانشجویان فراهم کرد.

معاون جدید فرهنگی اجتماعی دانشگاه کاشان نیز در این مراسم، با تبریک سالروز میلاد حضرت امام رضا(ع )، بهترین حالت برای هر انسان را، رسیدن به مقام رضا ذکر کرد و گفت: انسان بایستی از داشته ها و نعمت هایی که پیرامونش است احساس رضایت و امیدواری داشته باشد.

حجت الاسلام و المسلمین مرتضی امامی، انبیاء، فرهنگ غنی تشیع، تمدن اسلامی و انقلاب عظیم جمهوری اسلامی را از جمله افتخارات و نعمت های ارزشمند دانست و افزود: خوشبختانه این منابع عظیم، راهکاری  مناسب برای ارتقاء و پیشبرد امور فرهنگی است  که بایستی مورد توجه مسئولان، دانشجویان و کارکنان قرار گیرد.

وی ابراز امیدواری کرد: تا با تعامل مجموعه کارکنان و دانشجویان این دانشگاه بتواند در راه اعتلای فرهنگی این دانشگاه گام بردارد.

دکتر هاشمی معاون اسبق فرهنگی دانشگاه کاشان نیز در این نشست، از همکاران خود در حوزه فرهنگی دانشگاه قدردانی کرد و گفت: موفقیت های فرهنگی دانشگاه مرهون لطف خدا، همکاری مدیران و کارکنان و کارشناسان حوزه معاونت فرهنگی بوده است.

در این مراسم با اهدا الواح تقدیر از خدمات دکتر عبدالمهدی هاشمی معاون فرهنگی  قبلی دانشگاه کاشان تقدیر و طی حکمی حجت الاسلام دکتر مرتضی امامی به عنوان معاون فرهنگی این دانشگاه معرفی شد.  

 

نظر شما :