پیام تبریک رییس دانشگاه کاشان به مناسبت هفته دولت و روز کارمند

۰۴ شهریور ۱۳۹۲ | ۱۵:۲۴ کد : ۲۶۱۱ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۷۶۲
هفته دولت یادآور فداکاری‏های فرزندان پاک نهاد و گرانقدر انقلاب و احیا کننده روزهای پرشور خدمتگزاری، شهیدان بزرگ، رجایی و باهنر است.
 

هفته دولت یادآور فداکاری‏های فرزندان پاک نهاد و گرانقدر انقلاب و احیا کننده روزهای پرشور خدمتگزاری، شهیدان بزرگ، رجایی و باهنر است.

تاریخ ایران اسلامی همواره شاهد ایثارگری ها و از خود گذشتگی های دلیرمردانی بوده که غیر از خدا هیچ نمی دیده و تمام هدفشان خدمت به خلق و اعتلای انقلاب اسلامی بوده است.

هفته دولت نمادی از وحدت مردم و دولت به‌عنوان یکی از افتخارات انقلاب اسلامی است و بی‌تردید در سالی که از سوی رهبر فرزانه انقلاب اسلامی سال "حماسه سیاسی حماسه اقتصادی" نامگذاری شده است،  تمام مسئولان و مدیران باید با تأسی از ویژگی‌های والای اخلاقی و رفتاری شهدای دولت، آنان را الگوی همیشگی خود قرار داده و در راستای سند چشم انداز بیست ساله کشور و تحقق شعار امسال، گام برداشته و زمینه های رشد و پیشرفت روزافزون کشور را در حیطه های مختلف به ویژه در حیطه علم و دانش و سرافرازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را فراهم آورند.

بی شک کارکنان دانشگاه بزرگ کاشان نیز به عنوان یکی از قطب های موفق علمی در قلب کشور اسلامی تمامی مساعی و همت خود را در راه اعتلای علمی کشور و بستر سازی رشد و شکوفایی نسل فردا به کار خواهند گرفت.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام دولت و کارمند بویژه شهیدان رجایی و باهنر ، هفته دولت و روز کارمند را به تمامی کارکنان عزیز دانشگاه کاشان تبریک عرض نموده و موفقیت همگان را در راستای تحقق آرمانهای بلند حضرت امام خمینی (ره) ومقام عظمای ولایت، از درگاه خداوند متعال مسئلت می نمایم.

دکتر عباس کتابی

رییس دانشگاه کاشان

 

نظر شما :