حضور رییس دانشگاه کاشان و مدیر عامل ستاد توسعه در برنامه هشت بهشت سیمای اصفهان

۲۷ آبان ۱۳۹۳ | ۱۲:۳۷ کد : ۲۶۰۲ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۱۷۴۲
رییس دانشگاه کاشان به همراه مدیر عامل ستاد توسعه این دانشگاه در برنامه هشت بهشت سیمای اصفهان حضور یافتند.
 

رییس دانشگاه کاشان به همراه مدیر عامل ستاد توسعه این دانشگاه در برنامه هشت بهشت سیمای اصفهان حضور یافتند.

رئیس دانشگاه کاشان در این برنامه توسعه علمی و آموزشی این دانشگاه را مرهون تلاش و مشارکت خیرین دانست و گفت: دانشگاه کاشان در جذب و مشارکت خیرین رتبه نخست را در دانشگاههای کشور دارد.

دکتر عباس زراعت اظهار داشت: خیرین این دانشگاه تاکنون خدمات ارزنده ای در ساخت فضاهای آموزشی، رفاهی، ورزشی و ساخت خوابگاه ها داشته اند.

وی نقش خیرین در فعالیت های پژوهشی این دانشگاه را نیز حایز اهمیت دانست و گفت: خیرین علاوه بر توسعه فضاهای آموزشی در کمک به فعالیت های پژوهشی و تجهیزات آزمایشگاهی این دانشگاه نیز نقش بسزایی داشته اند.

وی به تاسیس بنیاد کتاب مطهر و نخبگان سعیدی این دانشگاه  اشاره کرد و افزود: این بنیاد ها برای رفع و تامین نیازها و حمایت از دانشجویان تاسیس شده است.

رئیس دانشگاه کاشان خاطر نشان کرد: در راستای جذب و حمایت بیشتر خیرین در این دانشگاه کمیته بانوان خیر و کمیته دانشجویان خیر نیز راه اندازی شده است.

دکتر زراعت با بیان اینکه ارتقاء سطح علمی موجب اقتدار نظام جمهوری اسلامی است از دانشجویان خواست با توجه به اینکه آینده کشور چشم امید به شما اندوخته، تمام تلاش خود را بکار بندند تا در آسمان  علم کشور همچون ستاره ای درخشان بدرخشند.

 

نظر شما :