خیر کاشانی: دانشگاه ها باید دانشجویان خلاق تربیت کنند

۲۴ دی ۱۳۹۳ | ۱۴:۵۹ کد : ۲۶۰۱ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۱۱۰۱
یکی از خیرین کاشان گفت: دانشگاه ها باید دانشجویان خلاق تربیت کنند.
خیر کاشانی: دانشگاه ها باید دانشجویان خلاق تربیت کنند
 

یکی از خیرین کاشان گفت: دانشگاه ها باید دانشجویان خلاق و کارآفرین تربیت کنند.

سید محمد محتشمی در نشستی صمیمانه با رئیس و اعضای ستاد توسعه دانشگاه کاشان، دانشجویان را سرمایه‌های کشور دانست و اظهار داشت: مسئولان دانشگاه ها باید با برنامه ریزی صحیح، سعی کنند تا دانشجویان خلاق و افرادی که بتوانند نیازهای جامعه را برطرف کنند، پرورش دهند.

وی با اشاره به اینکه توسعه علمی رمز شکوفایی کشور است افزود: باید اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها بر اساس تکنولوژی روز حرکت کنند و فعالیت‌های دانشجویان را به سمت و سوی کارهایی که اجتماع می پسندد سوق دهند.

این خیر گرانقدر که مدرسه محتشمی کاشان از یادگارهای ایشان است هدف از کار خیرخواهانه را کسب رضای خدا، فراهم کردن ایجاد فضای علمی توأم با آرامش برای دانش آموزان ذکر کرد و گفت: در هر کاری که قدم برداشته‌ام سعی کردم که بهترین باشد و اثر ماندگاری بر جای گذارم.

وی که عضو کانون سالمندان کهریزک تهران است تصریح کرد: کار خیر لذت بخش‌ترین کاری است که انسان با آن، به آرامش می رسد.

محتشمی، خیر کاشانی، تلاش و پشتکار را رمز موفقیت در زندگی دانست و افزود: از آنجا که کمک به مردم و کار خیر از توصیه های پدرم بوده، سعی دارم تا آنجائی که در توان دارم به مردم خدمت کنم.

این خیر بزرگوار از اعلام آمادگی خود برای همکاری با دانشگاه کاشان خبر داد و اظهار داشت: ساخت خوابگاه در این دانشگاه از نیات من بوده که امید است بتوانم در آینده گام های مؤثری در این زمینه بردارم.

در پایان این مراسم به پاس ارج داشت این خیر گرانقدر از سوی ستاد توسعه دانشگاه کاشان لوح یادبودی  به خیر کاشانی سید محمد محتشمی اهدا شد.


 

 

 

 

 

نظر شما :