برگزاری مسابقات خلاقیت و نوآوری در طراحی مهندسی پژوهشکده دانشجویی

۳۰ تیر ۱۳۹۲ | ۱۳:۱۵ کد : ۲۵۸۲ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۱۳۶۱
پژوهشکده دانشجویی و مرکز رشد واحد های فناور دانشگاه کاشان، سری مسابقات خلاقیت و نوآوری در طراحی مهندسی را برگزار می کند.
 

پژوهشکده دانشجویی و مرکز رشد واحد های فناور دانشگاه کاشان، سری مسابقات خلاقیت و نوآوری در طراحی مهندسی را برگزار می کند.

مدیر پژوهشکده دانشجویی دانشگاه کاشان با اشاره به اینکه، این مسابقه ویژه فناوران، متخصصان و دانشجویان فنی مهندسی و علوم پایه است که هر ماه برگزار می شود افزود: در قطعه ای که نقشه ی آن به پیوست آمده است، روشی برای کنترل(اندازه گیری) ابعاد و اندازه های موجود در گوی قطعه ارائه گردد. به ویژه روشی برای اندازه گیری فرم کروی دارای تلرانس یک میکرون ارائه گردد.

دکتر علیرضا فرجی اظهار داشت: روش های پیشنهادی بایستی علاوه بر برخورداری از دقت های لازم متناسب با نقشه و همچنین تکرارپذیری مناسب، بایستی قابلیت اجرا در مقیاس صنعتی را دارا باشند و قابل اجراء در داخل کشور باشد.

به گفته وی، علاقمندان شرکت در این مسابقه در صورت نیاز به لوازم و تجهیزات، مشخصات و نقشه های مربوطه را ضمیمه کنند.

وی با اشاره به برگزاری مرحله نخست این مسابقه افزود: زمان پاسخگویی به این مسابقه تا پایان مرداد ماه و جایزه مرحله نخست این مسابقه یک سکه تمام بهار آزادی است.

وی خاطر نشان کرد: علاقمندان به شرکت در مسابقه به وبگاه پژوهشکده دانشجویی دانشگاه کاشان به قسمت سری مسابقات خلاقیت و نوآوری در طراحی مهندسی مراجعه و فایل پیوست را ملاحظه فرمایند.

مدیر پژوهشکده دانشجویی دانشگاه کاشان یادآورشد: شرکت کنندگان در این مسابقه پاسخ های خود را به آدرس  roshd@kashanu.ac.ir  یا  pd@kashanu.ac.ir  ارسال نمایند.

 

نظر شما :