آیین ضیافت کریمان دانشگاه کاشان برگزار شد

۲۶ تیر ۱۳۹۲ | ۱۳:۴۷ کد : ۲۵۷۲ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۱۲۳۱
هفتمین آیین ضیافت کریمان آموزش عالی با حضور معاون حقوقی و امور مجلس وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با حضور جمعی از خیرین در پژوهشکده قمصر دانشگاه کاشان برگزار شد.
 

هفتمین آیین ضیافت کریمان آموزش عالی با حضور معاون حقوقی و امور مجلس وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با حضور جمعی از خیرین در پژوهشکده قمصر دانشگاه کاشان برگزار شد.

در این مراسم رییس دانشگاه کاشان با قدردانی از تلاش خیرین در توسعه فضاهای آموزشی و کمک آموزشی  این دانشگاه گفت: با حمایت مالی خیرین، 30 هزار مترمربع فضای آموزشی و کمک آموزشی در این دانشگاه ساخته و در دست ساخت است.

دکتر کتابی، به رتبه نخست دانشگاه کاشان در جذب خیرین آموزش عالی کشور اشاره کرد و  اظهار داشت: با همت ستاد توسعه، دانشگاه کاشان توانسته در جذب و استفاده از ظرفیت های خیرین پیشتاز در کشور باشد.

وی، گزارشی از فعالیت های خیرین در سال گذشته دانشگاه کاشان را ارائه نمود و  یادآورشد: خیرین علاوه بر حمایت مالی در ساخت پروژه های عمرانی و آموزشی، در فعالیت های پژوهشی نیز این دانشگاه را یاری رسانده اند.

رییس دانشگاه کاشان، افتتاح بنیاد نخبگان سعیدی را از جمله این فعالیت ها ذکر کرد و افزود: این بنیاد با هدف  شناسایی، هدایت و حمایت نخبگان، کشف، جذب و پرورش استعدادها و کمک به فراهم‌نمودن تسهیلات و امکانات لازم برای دسترسی محققان و نخبگان به تحقیقات علمی در این دانشگاه سال گذشته تاسیس شد.

دکتر کتابی، به افتتاحیه بنیاد کتاب مطهر در سال جاری با همت خیرین برادران سعیدی در این دانشگاه اشاره کرد و اذعان داشت: این بنیاد نیز به هدف دسترسی آسان دانشجویان به کتاب مورد نیاز در این دانشگاه راه اندازی شد.

این مراسم با ضیافت افطاری بیش از  300 نفر از خیرین و خانواده هایشان برگزار شد.

 

نظر شما :