پرداخت 20 میلیون ریالی دانشگاه کاشان به دانش آموزان کسب رتبه های زیر 1000

۲۳ تیر ۱۳۹۲ | ۱۵:۱۹ کد : ۲۵۶۶ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۱۴۱۳
رییس دانشگاه کاشان گفت: دانش آموزانی که در آزمون سراسری موفق به کسب رتبه زیر یک هزار شوند و یکی از رشته های دانشگاه کاشان را برای ادامه تحصیل انتخاب کنند، مبلغ 20 میلیون ریال کمک هزینه تحصیلی از این دانشگاه دریافت می دارند.
 

رییس دانشگاه کاشان گفت: دانش آموزانی که در آزمون سراسری موفق به رتبه زیر یک هزار شوند و یکی از رشته های دانشگاه کاشان را برای ادامه تحصیل انتخاب کنند، مبلغ 20 میلیون ریال کمک هزینه تحصیلی از این دانشگاه دریافت می دارند.

دکتر عباس کتابی، از پذیرش دو هزار دانشجو مهر امسال در این دانشگاه خبر داد و افزود: حدود یک هزار دانشجو در مقطع کارشناسی و یک هزار نفر نیز در دوره تحصیلات تکمیلی این دانشگاه پذیرفته می شوند.

وی، تعداد رشته گرایش های دوره کارشناسی این دانشگاه را 61 رشته ذکر کرد و اظهار داشت: در مقطع کارشناسی ارشد این دانشگاه  63 و در مقطع دکترا نیز 32 رشته گرایش ارائه می شود.

رییس دانشگاه کاشان به کسب رتبه ششم قبولی دانشجویان این دانشگاه در دوره تحصیلات تکمیلی اشاره کرد و افزود: بر اساس رتبه بندی و اعلام سازمان سنجش آموزش کشور، دانشجویان این دانشگاه در پذیرفته شدن دوره های کارشناسی ارشد و دکترا رتبه ششم را دارند.

دکتر کتابی خاطر نشان کرد: بر اساس رتبه بندی  پایگاه استنادی علوم جهان اسلام دانشگاه کاشان امسال در بین دانشگاه ها، پژوهش گاه ها و موسسات وابسته به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری رتبه هفدهم را کسب کرد.

دانشگاه کاشان در حال حاضر 10 دانشکده، 5 پژوهشکده و 1 مرکز پژوهشی دارد و تعدد مراکز پژوهشی و اعضای هیأت علمی مجرب باعث شده این دانشگاه در چند ساله اخیر همواره بین 10 دانشگاه برتر کشور باشد.

دانشگاه کاشان با قریب هفت هزار دانشجو و بیش از 160 رشته گرایش در سه مقطع دکتری، کارشناسی ارشد و کارشناسی و با بهره‌گیری از قریب 300 عضو هیأت علمی تمام وقت، پویا و پر تحرک به سوی افق‌های روشن آینده گام بر می‌دارد.

 

نظر شما :