کسب رتبه 17 دانشگاه کاشان از بین دانشگاه های جامع وزارت علوم

۱۹ تیر ۱۳۹۲ | ۱۵:۲۰ کد : ۲۵۵۷ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۶۶۱
رییس دانشگاه کاشان گفت: بر اساس رتبه بندی پایگاه استنادی علوم جهان اسلام ( ISC ) این دانشگاه در بین دانشگاه ها، پژوهش گاه ها و موسسات وابسته به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری رتبه هفدهم را کسب کرد.
کسب رتبه 17 دانشگاه کاشان از بین دانشگاه های جامع وزارت علوم
 

رییس دانشگاه کاشان گفت: بر اساس رتبه بندی  پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (  ISC  ) این دانشگاه در بین دانشگاه ها، پژوهش گاه ها و موسسات وابسته به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری رتبه هفدهم را کسب کرد.

دکتر عباس کتابی اظهار داشت: بر اساس این رتبه بندی دانشگاه کاشان با یک پله صعود، از امتیاز 85/70 سال 90 به امتیاز  117/47 در سال91 ارتقاء یافته است.

وی افزود: افزایش فعالیت های علمی و تحقیقاتی در حوزه های مختلف از جمله افزایش در تعداد مقالات، استنادها، اختراعات و اکتشافات از جمله موفقیت علمی این دانشگاه در کسب این رتبه بوده است.

رییس دانشگاه کاشان، به رشد تولید علم ایران در جهان اشاره کرد ویادآور شد: تولید علم ایران از رتبه شانزدهم سال گذشته به رتبه پانزدهم در سال جاری ارتقاء یافته است.

دکتر کتابی، با اشاره به سند چشم انداز دانشگاه کاشان که این دانشگاه بایستی در جایگاه پنج دانشگاه برتر کشور قرار گیرد خاطر نشان کرد: با ارتقاء سطح علمی و آموزشی و همکاری مجموعه کارکنان دانشگاه بر اساس تدوین برنامه های عملیاتی این سند چشم انداز، می توان به این موفقیت دست یافت.

 

نظر شما :