انتخاب اصلح یک تکلیف الهی است

۰۸ خرداد ۱۳۹۲ | ۱۹:۳۶ کد : ۲۵۵۳ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۸۵۵
مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه کاشان با توجه به بیانات مقام معظم رهبری گفت : همچنان که اصل انتخابات یک تکلیف الهی است انتخاب اصلح هم یک تکلیف الهی است.
 

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه کاشان با توجه به بیانات مقام معظم رهبری گفت : همچنان که اصل انتخابات یک تکلیف الهی است انتخاب اصلح هم یک تکلیف الهی است.

حجت الاسلام والمسلمین عباس خادمیان اظهار داشت: در انتخاب رئیس جمهور آینده باید درنظر داشته باشیم که شخصی مورد تأیید است که در مقابله با تحریم ها وتهاجمات نظامی وفرهنگی وفشارهایی که از سوی دشمن می شود هیچ ترس وهراسی را به خود راه ندهد.

وی افزود:  رئیس جمهور آینده بایستی  محکم واستوار پای این انقلاب و ارزشهای آن بایستد.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری بیان کرد: با توجه اینکه در روایات بسیار سفارش شده است که در مشکلات و مسائل زندگی خود به قرآن پناه ببرید واز جمله این مسائل مهم انتخابات می باشد که در قرآن نیز به آن توجه ویژه شده است.

وی با اشاره به آیه 22 سوره احزاب افزود: در این آیه دوگروه در مقابل یکدیگر قرار گرفتند و از واقعه خندق دو نوع موضع گیری داشته اند که عبارتند از مومنین و منافقین . مومنین با اعتماد به وعده های الهی و با وجود اینکه تعداد آنها به نسبت مشرکین و منافقین کم واندک است ولی ایمانشان راسخ واستواراست.

خادمیان خاطر نشان کرد: نظام کشور مایک نظام اسلامی است و در تمام تصمیماتی که طبق توصیه های مسئولین نباید در اداره کشور گرفته می شود بایستی این نکته در نظر گرفته شود که نظام اسرائیل و آمریکا یک نظام استکبار گرا و ضد اسلام است و در تصمیمات خود هراسی به خود راه ندهند.

 

ایشان در ادامه افزود: کاندیدای ریاست جمهوری باید مرز خود با دشمن را مشخص کند و نباید در تبلیغات طوری رفتار کند که مورد حمایت دشمنان قرار گیرد . مردم لازم است با بصیرت ببینند کلام کاندیدا را بی بی سی ، سی ان ان تبلیغ می کند این فرد به درد نظام اسلامی قرآنی نمی خورد.

 

نظر شما :