معاون روابط عمومی وزارت علوم: روابط عمومی ها نقش آفرینان حماسه سیاسی اند

۰۴ خرداد ۱۳۹۲ | ۱۴:۴۶ کد : ۲۵۴۲ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۱۲۱۵
معاون مدیر کل روابط عمومی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: روابط عمومی ها، نقش مهمی در خلق حماسه سیاسی و حضور و مشارکت مردم در انتخابات را دارند.
 

معاون مدیر کل روابط عمومی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: روابط عمومی ها، نقش مهمی در خلق حماسه سیاسی و حضور و مشارکت مردم در انتخابات را دارند.

دکتر اسماعیل بایبوردی، در چهاردهمین نشست مدیران روابط عمومی های دانشگاه های منطقه 3 کشور در پژوهشکده اسانس دانشگاه کاشان، به یازدهمین انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا اشاره کرد و اظهار داشت: از آنجا که مردم تمام دنیا و حتی سیاستمداران به این انتخابات و حضور مردم ایران در پای صندوق های رای چشم اندوخته اند و اخبار مربوط به کشور ما را رصد می کنند، روابط عمومی ها نقش مهمی در آگاه سازی، باورسازی و افزایش اعتماد عمومی و اعتماد سازی دارند.


 

وی، از روابط روابط عمومی دانشگاه ها خواست تا خدمات و فعالیت های انجام شده در دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی را به صورت دقیق انعکاس دهند.

وی، به برگزاری 650 نشست کاندیداهای احتمالی ریاست جمهوری در دانشگاه ها اشاره کرد و افزود: این نشست ها با استقبال خوب دانشجویان و اعضای هیات علمی روبرو بوده است .

دکتر بایبوردی، از روسای دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی سراسر کشور خواست تا زمینه های حضور بیشتر کاندیداهای ریاست جمهوری در دانشگاهها را فراهم کنند تا دانشجویان انتخاب آگاهانه را داشته باشند.

وی خاطر نشان کرد: مدیران روابط عمومی دانشگاه های سراسر کشور و منطقه سه بایستی مددرسان روسای دانشگاه ها در خلق این حماسه عظیم باشند.

وی، به بخش نامه ارتقاء جایگاه روابط عمومی ها و مراکز پژوهشی و فناوری وزیر علوم تحقیقات و فناری اشاره کرد و افزود: این بخشنامه به روسای دانشگاه ها و مراکز پژوهشی ابلاغ شده و فرصت مناسبی برای ارتقاء جایگاه روابط عمومی هاست.

دکتر بایبوردی، از مدیران روابط عمومی دانشگاه ها خواست تا آیین نامه های این بخشنامه را به طور دقیق مطالعه کنند و برنامه ریزی و مدیریت صحیح را در تمامی برنامه ها در راستای ارتقاء دانشگاه ها مد نظر داشته باشند.

معاون مدیر کل روابط عمومی وزارت علوم، تحققیات و فناوری گفت: اگر بخواهیم سازمان پیشرو در کارها داشته باشیم بایستی روابط عمومی پیشرو داشته باشیم.

 

نظر شما :