دانش آموخته دانشگاه کاشان رتبه نخست کارشناسی ارشد صنایع دستی را کسب کرد

۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۲ | ۱۵:۱۷ کد : ۲۵۳۰ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۱۴۶۲
مدیر گروه صنایع دستی دانشکده معماری و هنر دانشگاه کاشان گفت: برای دو سال متوالی دانشجویان این دانشکده رتبه نخست آزمون کارشناسی ارشد صنایع دستی را کسب کردند.
 مدیر گروه صنایع دستی دانشکده معماری و هنر دانشگاه کاشان گفت: برای دو سال متوالی دانشجویان این دانشکده رتبه نخست آزمون کارشناسی ارشد صنایع دستی  را کسب کردند.

ابوالفضل عرب بیگی اظهار داشت: خانم "ایمان بهرامی" دانش آموخته رشته صنایع دستی این دانشگاه موفق به کسب رتبه نخست آزمون کارشناسی ارشد شد.

وی افزود: در سال گذشته نیز علی اکبر محرابی در کنکور سراسری کارشناسی ارشد در رشته صنایع دستی حایز رتبه نخست شد.

عرب بیگی، همچنین به کسب رتبه دوم و سوم کارشناسی ارشد صنایع دستی توسط دانشجویان این دانشگاه در سال جاری  اشاره کرد  خاطر نشان کرد: دلیل این موفقیت ها تلاش و پشتکار دانشجویان و همت و توان علمی اساتید این دانشگاه می باشد.

این دانش آموخته موفق نیز دانشگاه کاشان را در موفقیت خود حایز اهمیت دانست و گفت: دانشگاه کاشان در موفقیت و انگیزه برای ادامه تحصیل خود و کسب رتبه نخست 80 درصد تاثیر داشت.

بهرامی، با قدردانی از رییس دانشگاه در فراهم کردن امکانات این دانشگاه خاطر نشان کرد: امکانات کارگاهی و استادان خبره و برجسته این دانشگاه تاثیر به سزایی در موفقیت تحصیلی دانشجویان دارد.

وی، مرحوم استاد رحمتی را یکی از اساتید نمونه و در کسب موفقیت خود حایز اهمیت دانست و اظهار داشت: برای پایان نامه خود با عنوان طراحی فضای شهری با استفاده از تکنیک موزائیک از تجربیات ایشان استفاده کردم.

  این دانشجوی موفق، دلیل موفقیت خود را توکل به خدا و اراده و پشتکار برشمرد و به دانشجویان توصیه کرد که برای موفقیت و رسیدن به هدف،  با ایمان به خدا از هیچ کوششی دریغ نکنند.

 

نظر شما :