450 دانشجو از دروس ترم تابستان دانشکده آموزش های الکترونیکی دانشگاه کاشان استفاده کردند

۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۲ | ۲۱:۰۵ کد : ۲۵۱۴ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۹۵۹
رییس دانشکده آموزش های الکترونیکی دانشگاه کاشان گفت: 450 دانشجوی مقطع کارشناسی دوره های ترم تابستان سال گذشته این دانشکده را برای اخذ واحدهای خود در نیمسال تابستان انتخاب نمودند.
 

رییس دانشکده آموزش های الکترونیکی دانشگاه کاشان گفت: 450 دانشجوی مقطع کارشناسی دوره های ترم تابستان سال گذشته این دانشکده را برای اخذ واحدهای خود در نیمسال تابستان انتخاب نمودند.

 دکتر سعید سلطانی محمدی افزود: 250 نفر از این دانشجویان از دانشگاه کاشان و بقیه دانشجوی مهمان از سایر دانشگاه های سراسر کشور بودند.

 وی، به شروع ثبت نام ترم تابستانی امسال این دانشکده از 11 تا 31 خرداد ماه اشاره کرد و اظهار داشت: کلاس های این دوره نیز پانزدهم تیرماه سال جاری شروع خواهد شد.

 دکتر سلطانی، تعداد دروس ارائه شده تابستان امسال را 40 عنوان درس برشمرد و خاطر نشان کرد: دروس عمومی برای کلیه رشته ها و دروس اختصاصی برای رشته های مهندسی، معماری، علوم اجتماعی، فیزیک، شیمی، مهندسی کامپیوتر، برق، علوم تربیتی و مهندسی مکانیک ارائه می شود.

 رییس دانشکده آموزش های الکترونیکی دانشگاه کاشان، با اشاره به اینکه این دانشکده در دو بخش آموزش های مجازی و آزاد فعالیت دارد افزود: این دانشکده از اول مهرماه سال جاری در دو رشته مهندسی مکانیک و مهندسی شیمی به صورت مجازی دانشجو پذیرش خواهد کرد.

 وی، برگزاری دورهای آموزش زبان را از جمله برنامه های بخش آموزش های آزاد این دانشکده ذکر کرد و یادآورشد: در دوره آموزش های زبان حدود 200 نفر شرکت کردند.

 سلطان محمدی، دروس ارائه شده زبان را شامل زبان های انگلیسی، آلمانی، فرانسه وعربی برشمرد و خاطر نشان کرد: در پایان دوره به زبان آموزان گواهینامه ارائه می شود.

 رییس دانشکده آموزش های الکترونیکی دانشگاه کاشان، همچنین به برگزاری دوره " ام بی ای" اشاره کرد و افزود: در این دوره نیز 40 نفر از مدیران شهرداری شرکت کردند.

 

نظر شما :