واحد خواهران کانون های فرهنگی افتتاح شد

۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۲ | ۱۴:۳۳ کد : ۲۵۱۱ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۶۶۰
واحد خواهران کانون های فرهنگی با حضور رییس، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری و معاونان دانشگاه کاشان در محل خانه رفاهی خواهران این دانشگاه افتتاح شد.
 

واحد خواهران کانون های فرهنگی با حضور رییس، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری و معاونان دانشگاه کاشان  در محل خانه رفاهی خواهران این دانشگاه افتتاح شد.

مدیر فرهنگی دانشگاه کاشان گفت: در این واحد در حال حاضر، هشت کانون فرهنگی هیات دانشجویی فاطمیون، نگاه سبز، قرآن و عترت، عروج، گفتمان، رسانه، شهدا و هلال احمر مستقر شده است.

محمدشریف  زارعی، تعداد کانون های فرهنگی خواهران این دانشگاه را 13 کانون برشمرد و اظهار داشت: پنج کانون دیگر نیز به زودی به این محل انتقال می یابند.

وی، هدف از تاسیس این واحد را، سامان بخشیدن به فعالیت های خود جوش، متنوع و خلاقانه فرهنگی ، هنری واجتماعی دانشجویان و حمایت وهدایت این فعالیت ها در جهت نیل به ارزشهای متعالی انسانی، گسترش وتعمیق فرهنگ بین دانشجویان ذکر کرد و افزود: این کانون ها بر اساس "آیین نامه کانون های فرهنگی هنری دانشجویان " فعالیت می نمایند.

زارعی خاطر نشان کرد: در این واحد  نمایشگاهی با موضوع "ستم تاریخی، ستم برابری" ارائه شده است که در آن نگاه و ظلم هایی که غربی ها به بانوان دارند در مقایسه با کشورهای مسلمان  نشان می دهد.  

واحد خواهران کانون های فرهنگی از ساعت 7:30 تا 15:30 برای استفاده عموم خواهران دانشجو به فعالیت های فرهنگی دایر است.

 

نظر شما :