گردهمایی دانشجویان شاهد و ایثارگر برگزار شد

۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۲ | ۱۹:۲۴ کد : ۲۵۰۷ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۸۱۳
جلسه گردهمایی سالیانه دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه کاشان با حضور رییس این دانشگاه برگزار شد.
جلسه گردهمایی سالیانه دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه کاشان با حضور رییس این دانشگاه برگزار شد.

رییس دانشگاه کاشان در این نشست دانشجویان شاهد و ایثارگر  را از افتخارات و سرمایه های کشور ذکر کرد و گفت: شهدا و ایثارگران انسان های ویژه ای بودند که توانستند با اعتقاد راسخ و اراده آهنین خود اقتدار و سربلندی  نظام جمهوری اسلامی را رقم بزنند.

دکتر عباس کتابی، با اشاره به تهاجم فرهنگی دشمنان علیه جوانان نظام جمهوری اسلامی، وظیفه دانشجویان را در این برهه از زمان حساس دانست و اظهار داشت: در حال حاضر که یکی از اهداف اصلی دشمن در عرصه فرهنگی و جنگ نرم می باشد و دشمنان در این عرصه تلاش می کنند، باید جوانان و به ویژه دانشجویان شاهد و ایثارگر به این موضوع توجه ویژه ای داشته باشند و با کسب علم و دانش و دفاع از آرمانها و اعتقادات زمینه ناامیدی و شکست دشمن را فراهم نمایند.


 

وی، با اشاره به سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی، نقش دانشجویان شاهد و ایثارگر را برای تحقق این شعار حایز اهمیت دانست و افزود: با توجه به در پیش بودن یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و همچنین انتخابات شوراها، دانشجویان بایستی با حضور پرشور و گرم خود در این دوره از انتخابات حماسه سیاسی عظیمی را خلق کنند.

رییس دانشگاه کاشان، جهاد علمی را به دانشجویان شاهد و ایثارگر توصیه کرد و یادآورشد: دانشجویان بایستی به تحصیل خود ادامه دهند چون در آینده مدیریت جامعه در دست این عزیزان خواهد بود.    

مدیر امور دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه کاشان نیز در این گردهمایی با تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رجب گفت:  باید به دانشجویان شاهد و ایثارگر نگاه ویژه ای شود و مسئولین دانشگاه در زمینه حل مشکلات این دانشجویان تلاش نمایند.

حجت الاسلام شیخ زاده اظهار داشت: ما باید از فرهنگ ایثار و شهادت دفاع کنیم و در جهت حفظ ارزشها و آرمان های دینی و ملی خود تلاش نمائیم.

 

نظر شما :