نشست روسای شبکه علمی آزمایشگاههای ایران در دانشگاه کاشان برگزار شد

۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۲ | ۲۱:۰۴ کد : ۲۵۰۵ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۶۷۹
نشست روسای شبکه شاعا (شبکه علمی آزمایشگاههای ایران) به میزبانی دانشگاه کاشان در پژوهشکده اسانس های طبیعی قمصر برگزار شد.
 

نشست روسای شبکه شاعا (شبکه علمی آزمایشگاههای ایران) به میزبانی دانشگاه کاشان در پژوهشکده اسانس های طبیعی قمصر برگزار شد.

مدیر فناوری و ارتباطات علمی دانشگاه کاشان، هدف از برگزاری این نشست را تبادل تجربیات و ارائه راهکارهای علمی برای ارتقاء آزمایشگاهها ذکر کرد و گفت: در این نشست قرار بر این شد سایت آزمایشگاه مرکزی کلیه دانشگاه های استان اصفهان متصل به یکدیگر شده و در انجام آزمایش های مورد نیاز کمک و 30 درصد تخفیف قیمت داده شود.

دکتر محسن بهپور اظهار داشت: همچنین در این نشست تصمیم گرفته شد آزمایشگاه های مرکزی استان در کمترین زمان ممکن به صورت آزمایشگاه مرجع درآید.

در این نشست روسای آزمایشگاه مرکزی دانشگاه صنعتی اصفهان، دانشگاه اصفهان، شهرک علمی، تحقیقاتی اصفهان، دانشگاه هنر اصفهان و دانشگاه کاشان حضور داشتند.

شایان ذکر است: ( شاعا) به شبکه آزمایشگاه های علمی ایران اتلاق می شود که توسط حوزه معاونت پژوهش وفناوری وزارت علوم،تحقیقات وفناوری و با هدف ساماندهی آزمایشگاه های علمی کشور، رفع نیازها، ایجاد بانک های اطلاعاتی و ... به منظور ارائه خدمات بیشتر به پژوهشگران کشور، راه اندازی و در حال اجرا می باشد.

 

نظر شما :