دانشگاهیان دانشگاه کاشان اهانت وهابیت به ساحت مقدس اصحاب پیامبر (ص) را محکوم کردند

۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۲ | ۱۵:۳۹ کد : ۲۴۹۸ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۸۱۰
جمعی از دانشگاهیان دانشگاه کاشان در پی تخریب مقبره صحابه رسول الله (ص) "حجر بن عدی" راهپیمایی و این جنایات را محکوم کردند.

جمعی از دانشگاهیان دانشگاه کاشان در پی تخریب مقبره صحابه رسول الله (ص) "حجر بن عدی" راهپیمایی و این جنایات را محکوم کردند.

دانشگاهیان در این اقدام با پیمودن مسیر از مسجد تا گلزار شهدای گمنام این دانشگاه با سردادن شعارهای "مرگ بر وهابیت"، "مرگ بر اسراییل" و "مرگ بر آمریکا" انزجار خود را از این اقدامات وقیحانه دشمنان اسلام و بشریت اعلام داشتند.


 

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه کاشان ضمن محکوم کردن این جنایت گفت: توهین به مقدسات دینی، شگرد جدید و فتنه تازه عوامل استکباری برای ایجاد اختلاف میان مذاهب اسلامی در جهان است.

حجت الاسلام عباس خادمیان، حجر بن عدی را یکی از بهترین صحابه پیامبر (ص) دانست و افزود: این فرد یکی از کسانی است که شیعه و سنی به شخصیت او متفق القول و انسان ولایی و عابدی بود.

وی، مسبب اصلی این جنایت را صهیونیست ها دانست و اظهار داشت: هر جنایت و خیانتی و اقدام های ضدانسانی که در فضای سوریه انجام می گیرد دست اسراییل و آمریکا وجود دارد.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری خاطر نشان کرد: مسلمانان در طول تاریخ نشان داده‌اند که هرکسی که به خود جرات اهانت به مقدسات و اعتقادات آنان را بدهد به زودی از صحنه گیتی محو می‌شود و به طور قطع با اتحاد همیشگی مسلمانان این نقشه‌های شیاطین نیز نقش بر آب خواهد شد.

 

نظر شما :